Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#55045Zmena UPC na Vodafone

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 22 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.01.2022, před 3 lety

Rami Jaja

Znění stížnosti

Dobrý deň,

Problém začal vtom, že som dostal sms (12.1.2022) o úspešnom prevední do systému Vodafone.
Zavolal som na zákaznícku linku Vodafonu a tam som sa nedokázal dohodnúť o výmene 2xSet-top box z bývalého UPC. Asi 3x som volal na tú istú linku stým, že ma nechali čakať na linke a asi po 5minutách hudby mi hovor ukončili. A keď som si myslel, že už to máme vyriešené, tak mi zavolal zo zákazníckého centra, že kvôli Slovenskej občanke budem musieť na kamennú pobočku. Zastavil som sa na pobočke Galeria Butovice Praha 5, kde ako jediný sa mi snažili pomôcť. Tak prvý deň nešla spraviť objednávka-výpadok systému. Tak sme sa dohodli na druhý deň, aby som priniesol aj staré set-top boxy, ktoré mi chceli vymeniť, bohužiaľ sa to nepodarilo. Tak sme kontaktovali spolu s Vaším kolegom z pobočky zákaznícku linku 241 005 100.
Na stránkach Vodafone (www.vodafone.cz/spojeni/hd-dvr-mediabox) bolo napísané, že od 1.2.2022 nebudú dostupné žiadne služby. Pokial nemám naplánovanú výmenu, že vás mám kontaktovať do 15.1.2022, aby sa technik zastavil u mňa doma a vymenil zastaralé zariadenie. A na tej linke sme strávili 35min a nič sme nevyriešili. Iba nás presúvali na iné oddelenia, minul som za tento rozhovor 210kč a nič z toho. Ešte tam bola nepríjemná Pani, že prečo to riešime, keď tie Set-top boxy fungujú. Tak že poprosil by som, keď už sú tie rozhovory monitorované, tak si ich vypočujte.(z tohto tel.čísla 605/317 621).


Produkt

VS49145351,Internet,Televize


Požadované řešení

Zľavu na produkt a hlavne výmena starých zariadení za NOVÉ. A požiadám o výmenu u mňa doma dopredu dohodnutým termínom a v blízkej dobe. V prípade nevyriešenia tohoto problému ruším u Vás všetký služby a odchádzam k inej spoločnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2022 15:55, před 3 lety

Jestliže má spotřebitel dle smlouvy (nebo na základě slibu) nárok na výměnu zařízení, má možnost jej u podnikatele uplatnit. Podnikatel následně jeho žádosti musí vyhovět.

Podnikatel je přitom povinen dodržet slíbený termín. Pokud si spotřebitel s podnikatelem nesjednali přesný termín výměny zboží, máme za to, že výměna by měla proběhnout v přiměřené době - dle našeho názoru je v podobných případech přiměřenou dobou jeden měsíc. Jestliže společnost výměnu v tomto termínu neprovede a spotřebitel v důsledku toho nebude moci využívat služby společnosti, bude mít právo na přiměřenou slevu služby.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se Český telekomunikační úřad (https://www.ctu.cz/pro-spotrebitele).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.2.2022 10:25, před 3 lety

Dobrý den, pane Jaja, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
9.3.2022 15:55, před 3 lety


Rami Jaja

Hodnocení:

Komentář: Dobrý deň,

Vyriešili si to po svojom napísali pár viet ako sa ospravedlňujú ako ich to trápi. A že niekto sa ozve ani žiadna zľava zato ako sa chovajú vôbec nič berú vás ako položku. Keď platíte tak ste dobrý keď by ste raz meškali tak vás odpoja ale oni môžu všetko aj 3 dni nemusí fungovať internet alebo je spomalený.A SET-TOP-BOX stále staré hlavne že hurá akce. Lutujem že skončilo UPC NIKDY by som do VODAFONE neprešiel.