Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý deň,
Problém začal vtom, že som dostal sms (12.1.2022) o úspešnom prevední do systému Vodafone.
Zavolal som na zákaznícku linku Vodafonu a tam som sa nedokázal dohodnúť o výmene 2xSet-top box z bývalého UPC. Asi 3x som volal na tú istú linku stým, že ma nechali čakať na linke a asi po 5minutách hudby mi hovor ukončili. A keď som si myslel, že už to máme vyriešené, tak mi zavolal zo zákazníckého centra, že kvôli Slovenskej občanke budem musieť na kamennú pobočku. Zastavil som sa na pobočke Galeria Butovice Praha 5, kde ako jediný sa mi snažili pomôcť. Tak prvý deň nešla spraviť objednávka-výpadok systému. Tak sme sa dohodli na druhý deň, aby som priniesol aj staré set-top boxy, ktoré mi chceli vymeniť, bohužiaľ sa to nepodarilo. Tak sme kontaktovali spolu s Vaším kolegom z pobočky zákaznícku linku 241 005 100.
Na stránkach Vodafone (www.vodafone.cz/spojeni/hd-dvr-mediabox) bolo napísané, že od 1.2.2022 nebudú dostupné žiadne služby. Pokial nemám naplánovanú výmenu, že vás mám kontaktovať do 15.1.2022, aby sa technik zastavil u mňa doma a vymenil zastaralé zariadenie. A na tej linke sme strávili 35min a nič sme nevyriešili. Iba nás presúvali na iné oddelenia, minul som za tento rozhovor 210kč a nič z toho. Ešte tam bola nepríjemná Pani, že prečo to riešime, keď tie Set-top boxy fungujú. Tak že poprosil by som, keď už sú tie rozhovory monitorované, tak si ich vypočujte.(z tohto tel.čísla 605/317 621).
VS49145351,Internet,Televize
Zľavu na produkt a hlavne výmena starých zariadení za NOVÉ. A požiadám o výmenu u mňa doma dopredu dohodnutým termínom a v blízkej dobe. V prípade nevyriešenia tohoto problému ruším u Vás všetký služby a odchádzam k inej spoločnosti.
|
Tweet |
Jestliže má spotřebitel dle smlouvy (nebo na základě slibu) nárok na výměnu zařízení, má možnost jej u podnikatele uplatnit. Podnikatel následně jeho žádosti musí vyhovět.
Podnikatel je přitom povinen dodržet slíbený termín. Pokud si spotřebitel s podnikatelem nesjednali přesný termín výměny zboží, máme za to, že výměna by měla proběhnout v přiměřené době - dle našeho názoru je v podobných případech přiměřenou dobou jeden měsíc. Jestliže společnost výměnu v tomto termínu neprovede a spotřebitel v důsledku toho nebude moci využívat služby společnosti, bude mít právo na přiměřenou slevu služby.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se Český telekomunikační úřad (https://www.ctu.cz/pro-spotrebitele).
Dobrý den, pane Jaja, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Hodnocení:
Komentář: Dobrý deň,
Vyriešili si to po svojom napísali pár viet ako sa ospravedlňujú ako ich to trápi. A že niekto sa ozve ani žiadna zľava zato ako sa chovajú vôbec nič berú vás ako položku. Keď platíte tak ste dobrý keď by ste raz meškali tak vás odpoja ale oni môžu všetko aj 3 dni nemusí fungovať internet alebo je spomalený.A SET-TOP-BOX stále staré hlavne že hurá akce. Lutujem že skončilo UPC NIKDY by som do VODAFONE neprešiel.