Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dnes jsem vracela zboží - kameru NAVITEL R450 NV, kterou mi doporučil prodavač z Alzy s tím, že je přímo určená pro řidiče autobusu. Prodavači jsem zcela jasně popsala co potřebuji, tzn. kameru pro řidiče autobusu, upozornila jsem ho, že nechci kameru pro osobní automobily, neboť autobusy mají přední rovná skla a nikoliv skosená jako je tomu u auta. Prodavač se "dušoval", že přesně tato kamera je to, co potřebuji a zhruba po 20 minutách naší debaty na toto téma, jsem na jeho doporučení kameru zakoupila. Při vyzkoušení přímo v autobusu jsme zjistili, že kamera je naprosto nevhodná pro použití, neboť rovné sklo neumožňuje jakékoliv natočení kamery, řidič nemá možnost jí předsunout podle svých potřeb apod. Tato kamera je pouze pro osobní automobily se skoseným sklem. Vzhledem k tomu, že mi prodavač zcela neodborně poradil a tvrdil, že kamera NAVITEL R450 NV je přímo pro řidiče autobusu, což se nezakládá na pravdě, žádám o vrácení celé částky za nákup peněz předmětné kamery v celkové výši tzn,. 1679,- Kč.
Kamera do auta NAVITEL R450 NV
Vrácení peněz z důvodu neodbornosti prodavače.
|
Tweet |
Jestliže zboží neodpovídá popisu, je možné jej reklamovat. Vzhledem k tomu, že kamera byla prodavačem přímo doporučena, přestože znal požadavky, mohlo dojít až v uvedení zákazníka v omyl, kdy by podle § 583 občanského zákoníku bylo právní jednání neplatné. Účinky by tedy byly stejné jako v případě odstoupení od smlouvy - strany by si vrátily, co plnily a na závazek by se hledělo, jako by nevznikl.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, děkuji Vám za Vaši zprávu. Prosím Vás o doplnění čísla objednávky, pod kterou byl produkt: "Kamera do auta NAVITEL R450 NV" zakoupen. Po získání Vaší odpovědi, pro Vás ráda vše ověřím přímo na naší pobočce. Více informací o odstoupení od kupní smlouvy, naleznete na našem e-shopu zde: https://www.alza.cz/jak-odstoupit-od-smlouvy-art12601.htm, kde je rovněž odkaz na VOP.
Předem děkuji za Vaši odpověď a přeji Vám hezký den. S pozdravem Veronika, Alza.cz, Oddělení péče o zákazníky.
Doplňuji číslo objednávky: 2914181987.
Dobrý den, paní Tichá, děkuji Vám za Vaši zprávu. Eviduji, že jsme Vám již dárkový poukaz vystavili a Vámi poptávané produkty jsem Vám k dnešnímu dni zaslala na Vaši e-mailovou adresu. Bude tedy možné tento spor uzavřít? Děkuji. S pozdravem Veronika, Alza.cz, Oddělení péče o zákazníky.
Žádáme spotřebitele, aby potvrdil (případně vyvrátil) doručení poukazu a případně spor uzavřel. Děkujeme stranám za součinnost.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.