Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nastoupil jsem do vlaku v Brně na hl. n. směr Křenovice. Už po příchodu strojvedoucí/bachařky jsem věděl, že bude psychicky nemocná. Kluk si zapomněl cvaknout jízdenku, kvůli nefungujícímu označovači na jízdenky. Průvodčí absolutně nepřipravená si ještě měnila baterku v terminálu. Kluk dostal nadané, to je u téhle průvodčí asi normální postup, drzá až na strop. Já si jízdenku cvakl na jiném nástupišti. Ukázal jsem jí jízdenku a isic v aplikaci. Kvůli pomalým datům se mi nenačetla fotka průkazu, ale bylo jasně vidět, že je průkaz platný, datum a čas. To jí vůbec nezajímalo a začala vyhrožovat ať si koupím celou jízdenku s přirážkou. Na její narážku, že si video umí udělat taky, jsem se pousmál a zeptal se jak to chce udělat. Ukázal jsem, že to je v aplikaci a ne v galerii, aby viděla, že to není video. Tohle je chování na přes držku, vyhrožování kvůli takové s prominutím blbosti a ještě volat policajty, že odmítám předložit průkaz na slevu. Já jsem neodmítal. To ona vůbec nespolupracovala. Takový člověk by si před kontrolou měl na sebe vylít pořádně ledovou vodu, ať není tak nepříjemná. Jen Vás prosím, zvažte jestli jí necháte pracovat s lidmi, protože takový člověk by takovou práci vůbec neměl dělat. Ne poprvé ani naposled, co jsem s touhle paní něco řešil a vyšla z toho nepravdomluvná ona a ne já.
Na mém místo bych jí zavřel do Černovic.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.