Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
Moje matka, 85 let s těžkou Alzheimerovou chorobou a pokročilou stařeckou demencí má logicky, čím více se konec blíží, strach o své zdraví. Tento tzv. podnikatel ji zlákal krásnými letáky rozesílanými do poštovních schránek na předražené produkty-doplňky stravy, jejichž dle odborníků rovnocenný ekvivalent mimochodem je možné zakoupit i v eshopu lékáren BENU od 250 Kč do 450 Kč.
Dále už se o vše postarají lživé reklamy na "dárky zdarma", které si těžce zaplatíte a chaoticky zasílané složenky, na kterých nejsou uvedeny datumy splatnosti, nebo se splatnost nazývá klamavě PLATNOST, zákazník se zpravidla nevyzná v tom, kterou částku za co vlastně platí. Hlavně, že platí.
Obchodní podmínky jsou samozřejmě pouze na internetu, který z logiky věci generace, na kterou dodavatel primárně míří, neovládá a zpravidla ani nemá k dispozici. Nákupy a objednávky se pak automaticky obnovují a zákazníci dlouho neví co s tím, a tak se s problémem přijdou poradit až když jim dodavatel vyhrožuje vymáháním a exekucemi. Blíže není třeba popisovat. ŠMEJDI. Maminka doplatí všechny své pohledávky na úkor jídla a topení a vše s dodavatelem ukončí řádnou výpovědí, resp. odstoupením o těchto podvodných smluv. NEMORÁLNÍ, ODPUDIVÉ. Měl by se tím někdo oficiálně zabývat.
OmegaMarine+ roční balení za 2388,- Kč + výpalné
Řešení vidím v návratu k skutečné zákonnosti a vymahatelnosti práva v této republice, což již tady dávno vzalo "za své" Asi zákony papouškované z EU naší poslaneckou sněmovnou a automatické přebírání této legislativy uzpůsobené k prosperitě ŠMEJDŮ a naprosté likvidace morálky ve společnosti.
Zboží nevracíme, protože už je obdrženo po zákonné lhůtě 14 dnů od obdržení.
Platby si matka doplatí vše, co jí šmejdi doúčtují (i ty neoprávněné), protože si vůbec nic z celého obchodního případu nepamatuje, ani to, zda již něco platila. Právně tedy nemáme šanci cokoliv dokázat, jelikož platby složenkami většinou zřejmě prováděla hotovostně na poště, tedy nejsou ve výpisech z účtu. Dokonce tvrdí, že nikdy neprovedla u firmy žádnou objednávku, tedy ani tu první. NEVÍ ANI JAK DLOUHO JIŽ PŘÍPRAVEK UŽÍVÁ Nějak však museli získat její údaje. NEŘEŠITELNÉ ! Tyto transakce ji bohužel připraví o živobytí na minimálně následující měsíc, takže údajně zdraví prospěšné mastné kyseliny budou do dalšího důchodu její jedinou stravou.
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával její osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.
Spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejko) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.
Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).
Vážený pane Kunci,
dovolte nám reagovat na Vaši stížnost. Předně bychom rádi uvedli na pravou míru Vaše tvrzení, že někoho nějak lákáme na nákup našich produktů. Bez řádné objednávky nikomu žádné zboží nezasíláme. V případě objednání a doručení zboží pak zákazníkovi zasíláme pravidelné složenky (pakliže si zvolil úhradu zboží na splátky), přičemž v každém splátkovém dopisu jsou uvedeny platební údaje, příslušné číslo splátky a splatnost. Jakékoliv zasílání je možno kdykoliv ukončit, zákazník nám ale musí tento požadavek oznámit a to telefonicky, emailem nebo poštou. Po obdržení požadavku okamžitě vyjdeme zákazníkovi vstříc. To, že v rámci věrnostního programu můžeme připravovat další balení k odeslání zákazníkovi - s tím je každý zákazník obeznámen dopisem i telefonicky přibližně měsíc před tím, než se nové balení expeduje. Prostoru a času pro ukončení zasílání má pak každý zákazník dost - zrušit zasílání je také možné kdykoliv v průběhu celého období. Obchodní podmínky určitě nejsou pouze na internetu, ale jsou součástí faktury, kterou zákazník najde v balíčku s produktem. Ráda bych Vás také informovala, že naše společnost akceptuje vrácení nepoškozeného zboží i vysoce nad rámec zákonné lhůty a to do 90 ti dní od jeho obdržení. Situace a zdravotní stav Vaší maminky nás velice mrzí, musíme však podotknout, že našim zákazníkům se snažíme vycházet vstříc a mnoho požadavků, případně reklamací se může poměrně jednoduše vyřešit na úrovni našeho zákaznického servisu. V zákaznickém účtu evidujeme vrácení produktu OmegaMarine Forte+ ze dne 23.1.2022 - všechny související pohledávky byly načtením této vratky kompletně stornovány. Jako společnost jednáme naprosto transparentně a spokojený a věrný zákazník je pro nás naprostou prioritou.
Přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Dobrý den,
Předně se vyjádřím k Vaší odpovědi výše, jelikož se nezakládá na pravdě.
Žádná upozornění na chystaný balíček se nekoná, jak je patrno i ze stížností ostatních spotřebitelů na tomto portálu. Také Vaše tvrzení, že do balíčků přikládáte Vaše Obchodní podmínky se nezakládá na pravdě. U mojí nemocné matky se sice již nemohu spolehnout na její paměť, ale na její pečlivost v zakládání veškeré dokumentace a komunikace, jako i letáků a všelijakých příloh zcela jistě ano. Jako bývalá účetní skutečně nic nevyhodí. Domnívám se, že si u Vás objednala někdy v září jen vzorek. Nic dalšího si neobjednala. Vaše letáky doslova hýří zvýrazněnými slovy ZDARMA a DÁREK natolik, že její generace zcela jistě neodolá. Oni jsou totiž zvyklí z dob socialismu, že jim nikdo nelhal ani v klamavých reklamách (ty neexistovaly), ale ani v mediích.
Vážím si toho, že s podporou portálu D-test jste bez dalších obstrukcí a průtahů zareagovali tak, že jste zrušili související pohledávku vůči mé matce oproti vrácenému zboží a přislíbili splnit vše co jsme požadovali, tedy ukončení věrnostního programu a zasílání produktů, nabídek a dalších služeb. Věřím, že i osobní údaje jste zablokovali v souladu se zákonem o GDPR.
Na závěr chci poděkovat portálu D-test za jeho činnost a za to, že zásluhou "vašestížnosti.cz" se v naší nemorální společnosti bez možnosti dovolat se práva, alespoň touto cestou snaží pomáhat spotřebitelům, kteří se zpravidla neumí takovýmto praktikám bránit. Na právní zastoupení vzhledem k sociální situaci důchodců v tomto státě, při nehorázných cenách právnických služeb a výši jejich důchodů prakticky nemají šanci dosáhnout. O to smutnější je, že jsou firmy a podnikatelé, kteří si právě na tom vybudují dokonale právnicky připravený byznys fungující na lákavých nabídkách výher mixérů nebo dokonce zahraničních dovolených na zotavenou a prodávají produkty, možná i kvalitní, ale za nadstandardní ceny.
Pevně věřím, že se s Vaší společností již nikdy ve svém životě nepotkám.
Vážený pane Kunci,
dovolte mi Vás informovat, že osobní údaje paní Kuncové byly předány k výmazu a z naší strany se tak jedná o poslední kontakt.
Hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Hodnocení:
Komentář: Společnost se v komunikaci pokoušela mlžit a překrucovat určité skutečnosti týkající se užívaných praktik v jejich obchodování. Jako zásadní vidím problém, že zasílají zboží, které si zákazník neobjednal, Obchodní podmínky, kterými se právě tento princip řídí, jsou k dispozici pouze na webových stránkách organizace, což při zaměření obchodu především na seniorskou populaci považuji za nepřijatelné. Zákazník zpravidla je co nejvíce přesvědčován, že vše bude doslova zadarmo včetně spousty výher, dárků a výhod, tedy pouze za poštovné, což je samozřejmě nesmysl, ale seniorská generace bohužel právě na to slyší.
Děkuji D-testu za podporu, protože jsem přesvědčen, že jediná věc, která přinutila společnost ke vstřícnému řešení bylo právě zveřejnění komunikace. Jejich argumentace tak byla méně arogantní a motivace jejich ke vstřícnosti je zištná a logická.
Zbyněk Kunc