Společnost


ČSAD Frýdek - Místek a.s.

Počet nahlášených stížností:49
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#55063Nezastavování na zastávkách

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 11 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.01.2022, před 3 lety

Aneta Kolkova

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes 16.1.2021 v 13:47 jsem jela do Místku na pod puklí, číslem 306. podotýkám že vždy na křižovatce si stoupnu ať řidič ví, že budu vystupovat. Zastávka není ani na znamení a řidič se ani neuráčel zastavit a tím pádem jsem musela vystupovat na další zastávce. Řidič byl ignorant, ani se neuměl omluvit. Se zlomeným kotníkem, jsem ještě musela došlapat takovou dálku. Prosím řešte to, děje se to skoro pořád. Tím, že na zastávce nikdo nestojí, neznamená že lidi nevystupují! Na shledanou Kolková


Požadované řešení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.1.2022 11:17, před 3 lety

Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2022 13:59, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.