Počet nahlášených stížností: | 49 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den, dnes 16.1.2021 v 13:47 jsem jela do Místku na pod puklí, číslem 306. podotýkám že vždy na křižovatce si stoupnu ať řidič ví, že budu vystupovat. Zastávka není ani na znamení a řidič se ani neuráčel zastavit a tím pádem jsem musela vystupovat na další zastávce. Řidič byl ignorant, ani se neuměl omluvit. Se zlomeným kotníkem, jsem ještě musela došlapat takovou dálku. Prosím řešte to, děje se to skoro pořád. Tím, že na zastávce nikdo nestojí, neznamená že lidi nevystupují! Na shledanou Kolková
|
Tweet |
Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.