Společnost


Amper Market, a.s.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#55065Neřešení reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 20 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.01.2022, před 3 lety

Anna Volfová

Znění stížnosti

Dobrý den,

Jsem bývalým zákazníkem společnosti Energie ČS, která patřila pod společnost Bohemia Energy. Tato společnost ukončila dne 14.10.2021 činnost. Dne 12.12.2021 mi bylo doručeno konečné vyůčtování služeb, které obsahovalo nesprávný údaj o konečném stavu elektroměru. Dne 14.12.2021 jsem podala reklamaci odesláním vyplněného reklamačního formuláře na emailovou adresu 'reklamace@energie-cs.cz', tedy na adresu uvedenou přímo na tomto reklamačním formuláři. Kromě automatické odpovědi potvrzující přijetí reklamace bez jakekoliv reakce. Dne 21.12.2021 jsem odeslala další email, na stejnou adresu uvedenou výše, s opětovnou žádostí o řešení reklamace. Kromě automatické odpovědi o přijetí reklamace taktéž bez odezvy. Dodavatel by měl reklamaci vyřešit ve lhůtě 15 dnů, tj. nejpozději do 29.12.2021. Tuto lhůtu firma Energie ČS nedodržela.
Přeplatek v nesprávné výši již byl vrácen. Podle webových stránek společnosti tato dne 1.1.2022 zanikla fůzí se společností Amper Market, a.s. Povinnosti k vyřízení reklamace tedy zřejmě touto fůzí přecházejí na společnost Amper Market, a.s. a tato by měla již podanou reklamaci, včetně náhrady za nevyřízení reklamace společností Energie ČS, vyřídit.


Produkt

Smlouva o sdružených službách dodávky elektřiny, Produktová řada SPORO


Požadované řešení

Vyřízení reklamace.
Vyplacení přeplatku ve správné výši.
Vyplacení náhrady za nevyřízení reklamace v zákonné lhůtě (aktuálně 18 dní).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2022 12:58, před 3 lety

Vzhledem k tomu, že původní společnost (Energie ČS) zanikla, nahradili jsme subjekt stížnosti za Amper Market, a.s., který je právním nástupcem společnosti. Dle obchodního rejstříku šlo o fúzi sloučením - společnost Energie ČS, a.s. byla zanikající a Amper Market, a.s. nástupnickou společností

Podle § 17 odst. 1 písm. a) vyhlášky č. 540/2005 Sb., o kvalitě dodávek elektřiny a souvisejících služeb v elektroenergetice je standardem lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování elektřiny 15 kalendářních dnů. Následně dle § 4 odst. 4 písm. a) má spotřebitel právo při nedodržení tohoto standardu na uplatnění zmíněné náhrady 60 kalendářních dnů.

Přestože původní společnost zanikla a není tak možné ji kontaktovat, přešly povinnosti této společnosti na jejího právního nástupce, kterým je Amper Market, a.s. Spotřebitel tak může požadovat reklamaci i zmíněnou náhradu právě u něj.

Nebude-li spotřebiteli vyhověno, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a společností (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2022 11:50, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.