Společnost


KTST s.r.o.

Počet nahlášených stížností:40
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#55068Pomoc s řešením smluvní pokuty

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 14 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.01.2022, před 3 lety

Jarmila Rydzová

Znění stížnosti

Po telefonní nabídce uzavřena 21.3.2017 smlouva s KTST. Na jejich doporučení jsem uzavřela smlouvu s Maxim Energy, která má začít platit 7.6.2022. V listopadu 2021 jsem obdržela cenník energií od Maxim Energy, následovala řádná výpověď, kterou M.E. akceptovali bez zahájení dodávek 16.11.2021, protože došlo k podstatné změně cen za energie.
Nyní chce KTST do 21.1.2022 zaplatit smluvní pokutu, která se mi zdá neoprávněná.


Požadované řešení

Prosím o rychlé sdělení, zda mám pokutu zaplatit v co nejkratší době, nebo vyčkat na vyřešení problému s Vaší pomocí.Společnost KTST mi nebere telefon.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2022 15:20, před 3 lety

Ohledně smluvní pokuty uvádíme, že je-li ujednání o smluvní pokutě obsažené pouze v obchodních podmínkách, je neúčinné (nález Ústavního soudu ČR sp. zn. I. ÚS 3512/11). Obchodní podmínky ve spotřebitelských smlouvách mají sloužit především k tomu, aby nebylo nezbytné do každé smlouvy přepisovat ujednání technického a vysvětlujícího charakteru, a naopak nesmějí sloužit k tomu, aby do nich v často nepřehledné, složitě formulované a malým písmem psané formě skryl dodavatel ujednání, která jsou pro spotřebitele nevýhodná a o kterých předpokládá, že pozornosti spotřebitele nejspíše uniknou.

V případě nevyřešení sporu smírnou cestou se může spotřebitel obrátit na Energetický regulační úřad, jenž je orgánem příslušným k mimosoudnímu řešení sporů mezi dodavateli energii a spotřebiteli. V případě další právní konzultace se lze obrátit i na naši poradnu na čísle 299 149 009, kde bude spotřebiteli v případě potřeby poskytnut bezplatný právní servis.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2022 16:53, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.