Společnost


Zadejte společnost, Holoubkovi Elektro Expert Ulice: Palackého nám. 43 Město: Ivančice PSČ: 66491 Kraj: Jihomoravský

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0

#5507Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.01.2015, před 10 lety

radomír doubek

Znění stížnosti

Zakoupil jsem LED TV LG. po 3 měsících jsem reklamoval závadu na obrazovce a softveru. po opravě byla vyměněna zák:deska, obrazovka stále neopravena, po opravě občas problikával obraz. dal jsem TV znovu na opravu, televizi opravili ale do zápisu mi napsali že nebyla oprava provedena že nebyl důvod. po 1 týdnu provozu odešla obrazovka úplně. Dal jsem ji tedy znovu na reklamaci z tím že chci TV vyměnit nebo vrátit peníze. Televizi převzali,dali mi předávací protokol kam napsali závady. po 2 dnech mi volali z prodejny že je na TV závada a to prasklá obrazovka a chybějící šroub na krytu, při přebírání TV nenaznali že by scházel šroub nebo byla prasklá obrazovka! Řekli mi že jsem si závadu způsobil sám a jestli chci TV opravit ze musím zaplatit 12 500,- a nebo vzít TV rozbitou.


Produkt

LG 47LB650V v.č.404WRSV3D046 datum zakoupení 22.9.2014


Požadované řešení

Výměna TV za jinou, nebo odstoupení od smlouvy (vrácení peněz)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2015 11:05, před 10 lety

Prodávající odpovídá za to, že věc při převzetí nemá vady. Spotřebitel může uplatňovat práva z vad, které se vyskytnou ve lhůtě 24 měsíců od převzetí. To neplatí, pokud kupující vadu sám způsobil. Projeví-li se však vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se dle § 2161 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.

Pokud došlo k poškození věci v průběhu vyřizování reklamace, lze se podle § 2944 občanského zákoníku domáhat náhrady škody. Nárok by tedy bylo třeba uplatnit vůči osobě, která věc měla u sebe v době vzniku škody. Tento nárok by bylo třeba prokázat, což by bylo možné provést i na základě reklamačního protokolu, pokud by daná vada byla tak zjevná, že by bylo možné očekávat, že bude v reklamačním protokolu v rámci posouzení stavu věci uvedena.

Vzhledem k tomu, že spotřebitel nedostatečně identifikoval prodávajícího, není možné nyní stížnost v rámci služby VašeStížnosti.cz řešit. Spotřebitel může doplnit údaje o společnosti na vasestiznosti@dtest.cz. K identifikaci subjektu potřebujeme vědět primárně jeho IČ a pro jeho kontaktování e-mail nebo telefon.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.