Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupil jsem LED TV LG. po 3 měsících jsem reklamoval závadu na obrazovce a softveru. po opravě byla vyměněna zák:deska, obrazovka stále neopravena, po opravě občas problikával obraz. dal jsem TV znovu na opravu, televizi opravili ale do zápisu mi napsali že nebyla oprava provedena že nebyl důvod. po 1 týdnu provozu odešla obrazovka úplně. Dal jsem ji tedy znovu na reklamaci z tím že chci TV vyměnit nebo vrátit peníze. Televizi převzali,dali mi předávací protokol kam napsali závady. po 2 dnech mi volali z prodejny že je na TV závada a to prasklá obrazovka a chybějící šroub na krytu, při přebírání TV nenaznali že by scházel šroub nebo byla prasklá obrazovka! Řekli mi že jsem si závadu způsobil sám a jestli chci TV opravit ze musím zaplatit 12 500,- a nebo vzít TV rozbitou.
LG 47LB650V v.č.404WRSV3D046 datum zakoupení 22.9.2014
Výměna TV za jinou, nebo odstoupení od smlouvy (vrácení peněz)
|
Tweet |
Prodávající odpovídá za to, že věc při převzetí nemá vady. Spotřebitel může uplatňovat práva z vad, které se vyskytnou ve lhůtě 24 měsíců od převzetí. To neplatí, pokud kupující vadu sám způsobil. Projeví-li se však vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se dle § 2161 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.
Pokud došlo k poškození věci v průběhu vyřizování reklamace, lze se podle § 2944 občanského zákoníku domáhat náhrady škody. Nárok by tedy bylo třeba uplatnit vůči osobě, která věc měla u sebe v době vzniku škody. Tento nárok by bylo třeba prokázat, což by bylo možné provést i na základě reklamačního protokolu, pokud by daná vada byla tak zjevná, že by bylo možné očekávat, že bude v reklamačním protokolu v rámci posouzení stavu věci uvedena.
Vzhledem k tomu, že spotřebitel nedostatečně identifikoval prodávajícího, není možné nyní stížnost v rámci služby VašeStížnosti.cz řešit. Spotřebitel může doplnit údaje o společnosti na vasestiznosti@dtest.cz. K identifikaci subjektu potřebujeme vědět primárně jeho IČ a pro jeho kontaktování e-mail nebo telefon.