Společnost


BENZINA , s.r.o.

Počet nahlášených stížností:43
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#55070Vadný benzín na Benzině Bělohorská (ČS 0222)

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 11 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
17.01.2022, před 3 lety

Adéla Benešová

Znění stížnosti

Dne 15.1.2022 10:06 jsme tankovali do vozu Škoda Roomster (vůz byl navíc pár dnů po technické kontrole) benzín EFECTA 95 (stojan č. 3, 110124) za 400 Kč. Hned po vyjetí z benzínky se mi zdálo, že auto divně drcá a kope (hlavně při přeřazení na vyšší rychlost). Vjeli jsme na dálnici a auto začalo kopat víc a hned se rozsvítila kontrolka EPC. Okamžitě jsme sjeli z dálnice a našli místo pro zastavení. Auto jsme nechali chvilku "odpočinout" a po nastartování se kontrolka EPC už nerozsvítila, ale po vyjetí auto stále pořád "kopalo".

Když jsem volali v pondělí (dnes) do servisu, autoservisák mi potvrdil, že je to nečistotou v nádrži z benzínu, který jsme natankovali na Benzině v Bělohorské.


Produkt

Efecta 95, 110124, stojan č. 3, Benzina Bělohorská, ID provozovny: 1071 15.1.2022 v 10:06 - Auto Škoda Roomster 7P0 9321


Požadované řešení

Požaduji navrátit sumu za natankovaný benzín (400 CZK)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.1.2022 10:39, před 3 lety

Jestliže zboží nemělo požadovanou kvalitu, má spotřebitel nárok na reklamaci zakoupeného zboží.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Státní dozor nad kvalitou prodávaných pohonných hmot u provozovatelů čerpacích stanic provádí Česká obchodní inspekce, která je oprávněna ke kontrole jakosti paliv a odebrání vzorků motorových paliv, u nichž je pak na základě odborné analýzy posuzováno, zda vyhovují stanoveným jakostním parametrům technických norem. Spotřebitel může v případě podezření na nevyhovující jakost zakoupeného paliva, podat podnět dozorovému orgánu k provedení kontroly jakosti paliva u prodejce. Podnět lze podat přímo na stránkách ČOI prostřednictvím webového formuláře (https://www.coi.cz/podatelna/).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2022 13:57, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.