Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Post Signum mi vydal certifikovaný certifikát s platností tří let na mé jméno a pro email centrum.cz.
Podpis fungoval až do prosince roku 2021 korektně. Od prosince se mi vraceli zpět písemnosti s označením, že podpis je nekorektní.
Obrátil jsem se proto na certifikační autoritu post signum, která zjistila, že podpis poškozuje zabezpečení emailu Centrum.cz .
Požádal jsem proto Centrum CZ o nápravu a dodal důkaz v podobě prohlášení certifikační autority.
Centrum.cz se mi od 27.12.2020 neohlásilo a a nereagovalo ani dotaz ze dne 07.01.2022 zda je problém z jejich strany vyřešen. Podpis nutně potřebuji.
Nikde jsem nenašel autoritu, která by napravovala nekorektní chování poskytovatelů emailových služeb.
S pozdravem Pavel Janeček.
Odstranit poškozování poštovního certifikátu společností Centrum.
|
Tweet |
E-mailové adresy na doméně centrum.cz provozuje společnost Economia, a.s., proto jsme změnili subjekt stížnosti.
Jestliže služba není poskytována ve sjednané kvalitě, je možné ji reklamovat. Dle vyjádření společnosti u smluvních podmínek (https://www.economia.cz/smluvni-podminky-sluzby-centrum-cz-e-mail/) je při problémech s e-mailovou schránkou vhodné komunikovat přes Live Chat nebo e-mail společnosti.
Jestliže společnost nereagovala na takto podanou reklamaci, je možné ji vyzvat doporučeným dopisem s dodejkou.
Vážený pane Janečku,
poté, co jste nás kontaktoval s problémem týkajícím se podepisování e-mailů posílaných přes SMTP servery služby centrum.cz digitálním podpisem PostSignum, jsme záležitost prověřili a na serverech centrum.cz neidentifikovali žádné chování, které by vedlo k modifikaci e-mailu na takové úrovni, aby došlo k poškození digitálního podpisu. Vzhledem k tomu, i na základě Vámi poskytnutých informací a toho, že s podobným problémem se na nás neobracejí jiní uživatelé našich e-mailových služeb, jsme došli k závěru, že k zneplatnění podpisu pravděpodobně dochází buď před předáním e-mailu serverům služby centrum.cz, nebo naopak až na straně příjemce. K poškození digitálního podpisu může dojít kdekoliv po cestě mezi počítačem odesílatele a serverem příjemce, včetně serveru příjemce.
Naši specialisté Vám byli připraveni pomoci i nad rámec standardních služeb HelpDesku, a proto Vás požádali o zaslání EML souborů (reprezentace celého e-mailu, tedy těla i hlaviček, ve formě prostého textu, kterou je možné získat prakticky z každého e-mailového klienta nebo e-mailové webové služby), a to e-mailu jak odeslaného, tedy tak jak byl uložen při odeslání jeho e-mailovým klientem, tak e-mailu přijatého, s údajně poškozeným digitálním podpisem. Porovnáním těchto dvou souborů by mělo být možné zjistit, jakým způsobem byl e-mail modifikován a proč tedy došlo k zneplatnění digitálního podpisu, a za určitých okolností by mohlo být i možné zjistit, kde k této modifikaci došlo. Tyto EML soubory však od Vás k dispozici nemáme. Bez nich Vám nejsme schopni dál v řešení Vašeho problému pomoci. Budete-li si přát využít náš support, zašlete prosím požadované EML soubory našemu HelpDesku. Věřím, že se příčinu problému podaří lokalizovat.
S pozdravem
Hana Schreibová
Compliance officer
Economia, a.s.
Děkujeme společnosti za vyjádření. Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.