Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#55081Neoprávněně využitý darkový certifikát

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 19 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.01.2022, před 3 lety

Lucie Chromiaková

Znění stížnosti

Dobrý den,
již od 12.1. řeším reklamaci, nevyužitého dárkového certifikátu.
Dne 12.1. jsem na stránce Mall.cz objednávala zboží v celkové vyší okolo 2tisice korun a chtěla jsem na objednávku uplatnit dárkový certifikát v hodnotě 500Kč. Když jsem danou objednávku i s certifikátem dala odeslat a přejít k platbě náhle selhala webová stránka a objednávku se nepodařilo vytvořit, avšak dárkový certifikát byl použit na neexistující objednávku.
Nemám ani dárkový poukaz, ani vytvořenou objednávku a nulová komunikace ze strany Mall.cz.
Po několika urgencích a telefonátech na call centrum jsem do dnešního dne nevyřešila vůbec nic. Dozvěděla jsem se od operátora jen, že je v řešení.
Neseriozní jednání asi do budoucna zvážím to zda si u nich ještě něco budu chtít koupit.

S pozdravem Chromiaková Lucie


Produkt

neplatný nevyužitý certifikat na neprovedenou objednávku


Požadované řešení

navrát darkového certikatu v hodnotě 500Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2022 10:54, před 3 lety

Dárkové certifikáty se zpravidla řídí podmínkami společnosti.

Nicméně v tomto případě došlo k jeho stržení bez právního důvodu - spotřebitel neměl možnost využít zaplacený certifikát z důvodu technické chyby. Neuplatnění tohoto certifikátu společnost zcela jistě bude moci dohledat ve svém systému - neměly by tak být pochyby o nároku spotřebitele na jeho vrácení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2022 11:09, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.