Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den,
již od 12.1. řeším reklamaci, nevyužitého dárkového certifikátu.
Dne 12.1. jsem na stránce Mall.cz objednávala zboží v celkové vyší okolo 2tisice korun a chtěla jsem na objednávku uplatnit dárkový certifikát v hodnotě 500Kč. Když jsem danou objednávku i s certifikátem dala odeslat a přejít k platbě náhle selhala webová stránka a objednávku se nepodařilo vytvořit, avšak dárkový certifikát byl použit na neexistující objednávku.
Nemám ani dárkový poukaz, ani vytvořenou objednávku a nulová komunikace ze strany Mall.cz.
Po několika urgencích a telefonátech na call centrum jsem do dnešního dne nevyřešila vůbec nic. Dozvěděla jsem se od operátora jen, že je v řešení.
Neseriozní jednání asi do budoucna zvážím to zda si u nich ještě něco budu chtít koupit.
S pozdravem Chromiaková Lucie
neplatný nevyužitý certifikat na neprovedenou objednávku
navrát darkového certikatu v hodnotě 500Kč
|
Tweet |
Dárkové certifikáty se zpravidla řídí podmínkami společnosti.
Nicméně v tomto případě došlo k jeho stržení bez právního důvodu - spotřebitel neměl možnost využít zaplacený certifikát z důvodu technické chyby. Neuplatnění tohoto certifikátu společnost zcela jistě bude moci dohledat ve svém systému - neměly by tak být pochyby o nároku spotřebitele na jeho vrácení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.