Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
bydlím na adrese Rovinská č.ev.597, 26718 Hlásná Třebaň a již několikrát mi nebyl dodán balík na adresu, byť toto doručení bylo mnou zaplaceno. Využívám jak poštovní schránku na adrese, tak mám externí (modrou). Největší problém je, ze sluzba, která tyto balíky rozvazi, mi nenechá jakoukoliv informaci o tom, kde se tyto balíky nachází ( v trackingu je obvykle informace, ze došlo k neúspěšnému pokusu o doručení) . Musím proto jezdit na nejbližší postu a zjišťovat, kde se můj balík nachází . Pokud mi některé balíky vozí Balikovna, tak tento problém nenastavá. Žádam tedy o okamžitou nápravu tohoto problému a informaci, jakým způsobem budete tyto situace řešit !
Jiri Filla
Balíky
Informace formou aviza do mé schránky , e-mail ci sms o pokusu dodání balíku
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.