Společnost


Ing. Radim Smička

Počet nahlášených stížností:136
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#55089Zablokované číslo

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 19 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.01.2022, před 3 lety

Peter Valent

Znění stížnosti

Sťažujem sa priamo na osobu p. Kubját,

Na jeho neosobný a neetický prístup k riešeniu problemu:
1. Dal inzerát na med vlatnej výroby
2. Nebol zobrazený a tak som do dal ešte 2x, vôbec som nevedel čo sa deje
3. Tak som napísal na podpora@bazos.sk čo je vo veci. Dostala sa mi odpoveď, že som inzeroval v nesprávnej kategorii a že vraj sa sťažovala veterinarna správa, že potravina musí byť z overeného chovu.Odpovede na nezverejennie chodili do spamu a vraj to je len môj problém. Pri žiadosti aby sa to riešilo normálne tak len zasa kopíravané texty zo vš. podmienok a že som niečo porušil.
4. A tak som odpovedal, že nie je problém, pošlem hoci aj scan reg.č. na veterine, že chov je riadne registrovaný a kontrolovaný
5. Odpoveď p. Kubjáta, že sorry, aj ak som reklamoval,že iný predajcovia medu sú v rovnakej kategorii a žiadna hláška o čisla chovu v inzeráte, a vraj ja môžem tiež označiť inzeráty, ktoré sa domnievam, že sú pofideŕne. A tak som aj urobil. Iné inzeráty boli normálne naďalej zverejňvané.
6.A tak som sa znova zaujímal na podpora@bazos.sk a znova to papagajovanie,že som porušil všeobecné podmienky a tak som sa patrične ozval a rozčulil a že budem inzerovať pod iným t.č.
7. Odpoveď od Kubjáta, že sa osobne postará aby som už nikdy neinzeroval na bazos.sk so žiadnym číslom

Osobne si myslím, že aj ak je inzercia zadarmo takto neteticky sa admin na podpore správať nemôže k ľuďom.
Moderné portály majú dosledne vyriešený Compliance process tak, že spustia escalation vyjasnenia po%ziadaviek a potom sa rozhodne indivuduálne ku každému prípadu.
Ako tu čitam sťažnosťi na p. Kubjáta tak je to na zvážení majiteľa portálu bazoš.

Valent Peter, Ing.


Požadované řešení

Opýtať sa p. Kubjáta, či si myslí, že ku riešeniu " compliance " záležitostí pristupuje správne alebo len ako mechanický robot.
Odblokovať moje t.č. ako nesprávny postup


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2022 16:01, před 3 lety

Inzerování na portálu se řídí podmínkami využívání služeb serveru Bazos.cz (bazos.cz/podminky.php). Čl 5 uvádí: "Provozovatel má právo smazat inzerát pokud je inzerát vložen do nesprávné sekce s ohledem na text inzerátu nebo pokud inzerát budí dojem, že Uživatelem je jiná právnická nebo fyzická osoba. Provozovatel má právo smazat inzerát i při podezření, že inzerát odporuje podmínkám Bazos.cz." Pokud spotřebitel porušil tyto podmínky, je společnost oprávněna jeho inzeráty smazat.

Ve veřejně dostupných obchodních podmínkách, které podnikatel při provozování webu využívá, není uvedeno oprávnění blokovat telefonní čísla. Jediná restriktivní opatření, která by v řešené věci přicházela v úvahu, jsou upravena v bodu č. 5 obchodních podmínek společnosti.

V daném případě se tedy jeví jako vhodné vyzvat provozovatele služby k zodpovězení, v čem spatřuje případné porušení podmínek a na jakém smluvním ujednání či zákonném ustanovení zakládá svou pravomoc blokovat cizí telefonní číslo.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2022 10:42, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.