Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#55092Poškozená sedací souprava

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 21 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.01.2022, před 3 lety

al.moravcova@seznam.cz Moravcová Alena

Znění stížnosti

Dobrý den, rád bych se vyjádřil k “uzavřené” stížnosti č. #52966 - Poškozená sedací souprava. Stížnost jsme podali z důvodu dodání poškozené sedací soupravy a dalšich vad, které jsme na sedací soupravě v průběhu jejího vlastnictví objevili. KLAMAVÁ SDĚLENÍ zde od dodavatele sedačky JENA NÁBYTEK vedla k tomu, že bez možnosti dalšího našeho vyjádření se případ uzavřel. Společnost Jena nábytek na reklamace reaguje pouze na základě zaslaných fotografií a v drtivé většině reklamaci zamítá. V našem případě nám reklamaci zamítli ledabyle sdělením, že prostě reklamaci neuznávají ale v rámci nadstandartního servisu že sedačku opraví. S tímto jsme souhlasili již před dvěma měsíci, ovšem DODNES se nikdo na opravu nedostavil a celá záležitost se táhne již téměř půl roku! Nékolikrát jsem společnosti sdělil, že na základě jejich liknavého jednání k vyřízení reklamace (celkem se jednalo o 3 závady) odstupuji od smlouvy a sedačku chci vrátit. Opět jak jinak zamítnuto. Z toho plyne, že Jena nábytek není schopna plnit záruční ani pozáruční servis. Přišli jsme tedy s návrhem, že oproti slevě 20% si sedací soupravu opravíme na vlastní náklady a vzdáme se záruční lhůty ( která se na jejich prodávané výrobky stejně dle našich zkušeností nevztahuje). Odpověď mailem z reklamačního oddělení byla, že zodpovědný vedoucí není v práci a dají nám vědět následující den. Je to již opět týden a nic. Takže přesto že byl případ na těchto stránkách “uzavřel”, my jsme se ničeho nedomohli a situace je neměnná. Jsme nuceni se tedy obrátit na znalce z oboru výroby nábytku a na základě vypracovaného posudku se oprávněného reklamačního řízení a odstoupení od smlouvy domoci právní cestou. Celou věc zasílám k posouzení na Českou obchodní inspekci. Jednání řetězce Jena nábytek je nehorázné a všem, kdo chce mít radost z nově zakoupeného nábytku od seriózního prodejce doporučuji se firmě JENA NÁBYTEK OBLOUKEM VYHNOUT. Další vyjádření ani zastání zde neočekáváme.


Požadované řešení

Viz text výše


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2022 12:54, před 3 lety

Protože se jedná o pokračování stížnosti ID 52966, přeřazujeme ji přímo na společnost a žádáme o vyjádření, kdy bude poskytnuto slíbené řešení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.3.2022 14:58, před 3 lety

Dobrý de,

shrneme tedy ještě jednou - zákazníkovi byla z naší strany pro smírné jednání nabízena sleva a případná výměna zboží za jiné. Informace podány písemně, ale odpověď od spotřebitele jsme již neobdrželi. Dnes byl zákazník kontaktován znovu a domluvení řešení.

Tým OKAY.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.3.2022 12:41, před 3 lety

Děkujeme společnosti za zprávu. Stížnost uzavíráme s dosažením dohody smluvních stran.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.