Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#5510Stížnost na klamání zákazníka, zboží z letáku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.01.2015, před 10 lety

Naďa Škopová

Znění stížnosti

Dobrý den,dnes 8.1.2015 jsem z důvodu slevové akce byla nakupovat v Kauflandu.K mému údivu však ceny uvedené v letáku neodpovídaly cenám na prodejně. Ariel tekutý prášek vyobrazený v letáku,cena 177,- Kč u kasy cena 279,- Kč. Olivový olej cena v letáku,54.90,-Kč u kasy cena 66,50,-Kč.Ariel jsem samozřejmě vrátila.Nejde o jedinělý případ,stalo se mi to už několikrát.Budu všsk doufat,že naposledy. Jsem s pozdravem Škopová Naďa.


Požadované řešení

Opravit ceny na prodejně,anebo v letáku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.1.2015 16:33, před 10 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřbitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc. Spotřebitelka může podat České obchodní inspekci pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.1.2015 08:13, před 10 lety

Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět. Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2015 11:45, před 10 lety

Využije-li spotřebitelka možnost kontaktovat společnost přímo, budeme rádi, když nás o výsledku řešení stížnosti bude informovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2015 11:58, před 10 lety

Stížnost uzavíráme z důvodu nereakce spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.