Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den,dnes 8.1.2015 jsem z důvodu slevové akce byla nakupovat v Kauflandu.K mému údivu však ceny uvedené v letáku neodpovídaly cenám na prodejně. Ariel tekutý prášek vyobrazený v letáku,cena 177,- Kč u kasy cena 279,- Kč. Olivový olej cena v letáku,54.90,-Kč u kasy cena 66,50,-Kč.Ariel jsem samozřejmě vrátila.Nejde o jedinělý případ,stalo se mi to už několikrát.Budu všsk doufat,že naposledy. Jsem s pozdravem Škopová Naďa.
Opravit ceny na prodejně,anebo v letáku.
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřbitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc. Spotřebitelka může podat České obchodní inspekci pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět. Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.
Využije-li spotřebitelka možnost kontaktovat společnost přímo, budeme rádi, když nás o výsledku řešení stížnosti bude informovat.
Stížnost uzavíráme z důvodu nereakce spotřebitele.