Společnost


CB Media Limited

Počet nahlášených stížností:173
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#55101CB MEDIA LIMITED NEOPRAVNENE ZNEUZITE KARTY

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 10 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
18.01.2022, před 3 lety

Marcel Bača

Znění stížnosti

TÝMTO ŽIADAM VŠETKÝCH KTORÝ BOLI POŠKODENÝ TOUTO SPOLOČNOSŤOU KTORÁ SA DOPÚŠŤA TRESTNÉHO ČINU ZNEUŽÍVANIA BANKOMATOVÝCH KARIET Z KTORÝCH NEOPRÁVNENE SŤAHUJE FINANČNE PROSTRIEDKY A BEZ SÚHLASU A VEDOMIA MAJITEĽOV KARIET ABY PODALI TRESTNÉ OZNÁMENIE ZA ZNEUŽITIE
BANKOMATOVEJ KARTY TAK AKO JA.


Produkt

neobjednaval som si ziadnu službu


Požadované řešení

Riešenie bude na policii,prokurature a nakoniec na sude vzladom nato ze došlo k spachaniu tresneho činu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.1.2022 14:11, před 3 lety

Společnost CB Media Limited provozuje síť internetových seznamek, na nichž poskytuje placené i neplacené služby.

Jednou z možností je, že se jedná o omyl na straně společnosti a spotřebitel se společností žádný smluvní vztah neuzavřel. V takovém případě má spotřebitel nárok na vrácení již zaúčtovaných plateb z titulu bezdůvodného obohacení ve smyslu § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a rovněž nárok na to, aby mu v budoucnu žádné další platby nebyly účtovány.

Druhou možností je, že spotřebitel uzavřel se společností smluvní vztah. Ačkoliv to ze stížnosti nevyplývá přímo, mohlo by v tomto smluvním vztahu dojít k tzv. automatické prolongaci smluvního vztahu. Automatická prolongace spočívá v tom, že je spotřebiteli členství automaticky obnoveno po uplynutí původně sjednané doby (obvykle jeden měsíc) a to zpravidla na dobu následujících 12 měsíců; lze se však setkat s různými variacemi těchto časových úseků.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Spotřebiteli doporučujeme, aby společnost prostřednictvím e-mailu informoval, že nebyl ze strany společnosti řádně poučen o smluvních podmínkách, tudíž byl uveden v omyl, a proto namítá neplatnost automatického prodloužení smlouvy. Spotřebitel by měl rovněž společnost informovat, že neměl v úmyslu platnost smlouvy prodlužovat, smlouva tudíž skončila uplynutím období, na které byla původně sjednána.

Ačkoliv podle našeho názoru v tomto případě dochází k zániku závazku již pouhým uplynutím původně sjednané doby, doporučujeme z preventivních důvodů spotřebiteli závazek (navíc i) vypovědět. To, že spotřebitel závazek z čistě preventivního důvodu (navíc i) vypoví, bez dalšího neznamená, že uznává existenci smluvního vztahu, protože tato existence (jak je uvedeno výše) zaniká již uplynutím původně sjednané doby. Výpověď je podle nás nutné vnímat toliko jako jistou "pojistku" pro případ odlišné právní interpretace daného vztahu soudem.

Ukončit závazek by mělo být možné stejným způsobem, jakým závazek vznikl. Pokud tedy ke vzniku postačovala registrace přes internet, není důvod k tomu, aby výpověď musela být zasílána doporučeně poštou, byť to lze doporučit.

Vzhledem k tomu, že se jedná zřejmě o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2022 15:27, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.