Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 10.12.2021 byla do přepravy přebrána zásilka RN829661735GB od 17.12.2021 ji má v držení Česká pošta, která ji přidělila číslo BA994921141VV.
Zásilka prošla celním řízením 21.12.2021 a na vyměňovací poště vesele leží od 29.12.2021.
od tohoto dne se ze zásilkou nic neděje, nepřišla o ní žádná informace a nemohu si jí tak ani vyzvednout.
zásilka byla dárkem od dcery k Vánocům, je 18.1. dárek nemám informace také ne. Telefon na poště nikdo nezvedá. Což už je u Vás z mé zkušenosti jakýsi standart. Tak jsem se chtěla zeptat, vy už nedoručujete? Neinformujete své klienty o tom, že mají balík? To je novinka v rámci zlepšení služeb pošty? Nebo na svou práci prostě jen z vysoka kašlete?
Docela ráda bych balíček konečně měla nebo alespoň věděla kde nastal problém abych situaci mohla řešit a to nejlépe dřív než balíček z důvodu vaší neschopnosti zmizí nebo se v tom lepším případě vrátí zpět odkud přišel.
Balíček číslo RN829661735GB v ČR pak BA994921141VV
Doručte balík!
|
Tweet |
Nesplnil-li podnik svou povinnost z uzavřené smlouvy, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění.
Pokud by reklamaci pošta zamítla nebo nevyřídila v zákonem stanovené lhůtě (reklamující obdrží výsledek reklamačního řízení do 3 měsíců od přijetí reklamace, platí pro mezinárodní zásilky), mohl by spotřebitel podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu dle § 6a zákona č. 29/2000 Sb, o poštovních službách. Ten by záležitost následně prošetřil a rozhodl o oprávněnosti reklamace. Více informací o námitce se lze dozvědět zde http://www.ctu.cz/spory-reklamace.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman