Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jsem klientem České Pošty, karta č. 3001079441101. Jedná se o zásilku ze zahraničí č. CS917569175VV. Tato leží na celní poště od 30.12 bez jakéhokoliv pohybu či informací ze strany ČP. Dvakráte jsem mailem (cd-zvlastnirezim@cpost.cz) urgoval, bez jakékoliv rekace. Mnohokráte volal na tel. 954222000. Bez jakékoliv reakce, telefony neberete, po mnohaminutových čekáních je hovor ze strany ČP natvrdo ukončen. Ohledně zásilky mi dodnes nepřišel jakýkoliv pokyn co mám udělat a zdali v souvislosti s možným proclením je/není zapotřebí má součinnost. Totální ignorace klienta, avšak jistě si poté hrdě ČP naúčtuje správní poplatek. Jsem rozhodnut věc postoupit právní kanceláři a docílit nápravy v tomto nekonání České pošty za jistého mediálního zviditělnění kterak se Česká pošta (respektive její specializovaný útvar) stará o své klienty. R. Rossmanith
zásilka za zahraničí/k proclení: CS917569175VV / od 30.12. beze změny stavu
vážená ČP: začnete se chovat ke klientovi jako řádný dodavatel požadovaných služeb. Zásilku, která u vás leží kdesi od 31.12. buď uvolníte do oběhu a dodáte mi ji, anebo řádně pošlete avízo o ptřebě proclení. Nebudete dělat z klientů blbce ignorací kontaktů, které sami uvádíte že, cituji: V případ dotazů nám rádi poradíte na mailu a telefonu, popsaných shora (kde ovšem naprosto nereagujete). Zdroj kontaktů Pošta online, můj klientský účet, sledované zásilky.
|
Tweet |
Nesplnil-li podnik svou povinnost z uzavřené smlouvy, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění.
Pokud by reklamaci pošta zamítla nebo nevyřídila v zákonem stanovené lhůtě (reklamující obdrží výsledek reklamačního řízení do 3 měsíců od přijetí reklamace, platí pro mezinárodní zásilky), mohl by spotřebitel podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu dle § 6a zákona č. 29/2000 Sb, o poštovních službách. Ten by záležitost následně prošetřil a rozhodl o oprávněnosti reklamace. Více informací o námitce se lze dozvědět zde http://www.ctu.cz/spory-reklamace.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman