Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vážená společnosti,
před necelými třemi měsíci jsem uzavřel s vaší společností smlouvu o využívání služeb internetu a televizního přenosu z důvodu zavedení optického kabelu do našeho města - Týn nad Vltavou. Do uzavření smlouvy s vámi jsem využíval stejnou službu po tel.lince se společností O2. Při uzavření zmiňované smlouvy mi přislíbil Váš obchodní zástupce, pan K. z Bechyně, že zajistí ukončení mé stávající smlouvy s O2 a byly mu předány potřebné informace ke stávající smlouvě. Bohužel, v současné době mi přišel již výhružný dopis od společnosti O2, kde nejsou uhrazeny nyní již tři splátky a žádné ukončení smlouvy či výpověď neevidují. S vaší službou jsem spokojen, ale jsem silně znepokojen postupem vašeho obchodního zástupce. Naposledy jsem se mu dovolal, když jsem obdržel výzvu k úhradě již druhé faktury. K mému podivu požadoval číslo mého bankovního účtu, že mi dlužnou částku zašle, ať to zaplatím a zbytek zajistí. Dosud nepřišly žádné peníze, ukončení smlouvy u O2 není a jmenovanému se již nemohu dovolat. Považuji to za krajně nevhodné.
--
Předpokládám, že těžko naleznu řešení u vaší společnosti, proto jsem již zažádal u předchozího operátora o ukončení smlouvy. Samozřejmě musím dodržet výpovědní lhůtu, což je dalších 30 dnů, a tedy další faktura k úhradě navíc. Pochybuji, že mi vaše společnost tuto škodu (3 faktury po 817,- Kč) nějakým způsobem uhradí, nicméně jmenovaný obchodní zástupce vám nedělá právě dobrou reklamu a doufám, že takových nemáte víc.
|
Tweet |
Podle § 430 občanského zákoníku podnikatele zavazuje jednání jiných osob (přímo pověřených, ale i např. osob v jeho provozovně, které přímo nepověřil). Protože obchodní zástupce slíbil, že smlouvu u předchozí společnosti ukončí, zavázal tím společnost a ta je tedy povinna závazek dodržet.
Jelikož z porušení této povinnosti spotřebiteli vznikla škoda (náklady za další měsíce), má spotřebitel právo žádat náhradu škody (tedy zmíněných 817 Kč). S touto žádostí je vhodné kontaktovat přímo společnost.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se však rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.