Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5511Dodávky nevyžádaného zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.01.2015, před 10 lety

Miroslav Sigmund

Znění stížnosti

Již od 14.6.2014 žádám společnost Westerfielt,aby mě již neposílala holicí strojky Easy shave.


Produkt

Holicí čepelky Easy shave


Požadované řešení

Již nechci,aby mě byly další čepelky zasílány.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2015 14:23, před 10 lety

Z důvodu zachování lepšího důkazního postavení doporučujeme spotřebiteli, aby smlouvu ukončil písemně, pokud není schopný prokázat, že projev vůle směřující k ukončení závazku došel do sféry společnosti. Výpověď doporučujeme zaslat doporučeně na českou adresu, nejlépe i s dodejkou. Spotřebiteli dále doporučujeme, aby si poté uschoval kopii výpovědi. Kopii doručené výpovědi bude sloužit jako důkaz o ukončení závazku. Současně s ukončením smlouvy lze odejmout souhlas se zpracováním osobních údajů.

Dle obchodních podmínek společnosti by měl spotřebitel závazek vypovědět ve lhůtě uvedené na faktuře. Má-li již spotřebitel doklad prokazující ukončení smluvního vztahu, doporučujeme společnost písemně vyzvat s poukazem na tento důkaz ke zdržení zasílání zásilek a vyúčtování.

Společnost se nám bohužel nepodařilo konaktovat. Stížnost jsme z tohoto důvodu nuceni uzavřít. Má-li spotřebitel další otázky týkající se doporučení vhodného postupu, může kontaktovat naši poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.