Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Již od 14.6.2014 žádám společnost Westerfielt,aby mě již neposílala holicí strojky Easy shave.
Holicí čepelky Easy shave
Již nechci,aby mě byly další čepelky zasílány.
|
Tweet |
Z důvodu zachování lepšího důkazního postavení doporučujeme spotřebiteli, aby smlouvu ukončil písemně, pokud není schopný prokázat, že projev vůle směřující k ukončení závazku došel do sféry společnosti. Výpověď doporučujeme zaslat doporučeně na českou adresu, nejlépe i s dodejkou. Spotřebiteli dále doporučujeme, aby si poté uschoval kopii výpovědi. Kopii doručené výpovědi bude sloužit jako důkaz o ukončení závazku. Současně s ukončením smlouvy lze odejmout souhlas se zpracováním osobních údajů.
Dle obchodních podmínek společnosti by měl spotřebitel závazek vypovědět ve lhůtě uvedené na faktuře. Má-li již spotřebitel doklad prokazující ukončení smluvního vztahu, doporučujeme společnost písemně vyzvat s poukazem na tento důkaz ke zdržení zasílání zásilek a vyúčtování.
Společnost se nám bohužel nepodařilo konaktovat. Stížnost jsme z tohoto důvodu nuceni uzavřít. Má-li spotřebitel další otázky týkající se doporučení vhodného postupu, může kontaktovat naši poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.