Společnost


Europe Easy Energy a.s.

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#55118Nedodání vyúčtování

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.01.2022, před 3 lety

Bohumila Pětrošová

Znění stížnosti

K dnešnímu dni 18.01.2022 jsem neobdržela od uvedeného poskytovatele elektřiny a plynu, po ukončení smlouvy z jeho strany, žádné vyúčtování. SIPO za měsíc říjen jsem zaplatila (ještě na něm platby pro uvedenou společnost).
2.11.2021 jsem poslala společnosti 2 maily na info@3-e.cz s fotografiemi plynoměrů a elektroměrů, které jsem vyfotila 16. a 17.10.2021 (dvě odběrová místa ve stejném domě U Páté baterie 6/817, Praha 6). Bylo mi sděleno 2.11. a pak 3.11. 2021, že stav měřidla není v tuto chvíli možné zaevidovat, protože je již po termínu a že konečné vyúčtování mi bude zasláno do měsíce od ukončení smlouvy s naší společností.
Společnost jsem již nově nekontaktovala a trpělivě jsem čekala na vyúčtování, zatím jsem řešila nové dodavatele energií.


Požadované řešení

Vzhledem k tomu, že jsme měli vždy u předchozích vyúčtování přeplatek, ráda bych dostala co nejdříve vyúčtování a v případě přeplatku (čemuž věřím) peníze na účet, vzhledem k nákladům za DPI a vyšším cenám v nových smlouvách.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.1.2022 13:19, před 3 lety

Pokud spotřebiteli nebylo dodáno vyúčtování za vyúčtovací období, měl by spotřebitel uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitele o vyřízení reklamace do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.

Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebiteli náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč a za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování elektřiny ve výši 600 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 24 000 Kč.

Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele (přeplatek) bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie. (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2022 14:48, před 3 lety

Dle vyjádření spotřebitelky byla stížnost vyřízena k její spokojenosti. Stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.