Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den, nejsem spokojená s dodáním zboží, řidič na adresu vůbec nedojel, nezavolal že veze zásilku a rovnou zavezl na parcelschop, a ani nezvedá telefon, který je v SMS. Mám štípnutou kost v rameni, tak si můžete představit, jak to bolí, proto jsem si vaši službu objednala až domů, marodím, a jsem tudíž doma. A teď kvůli řidiči musím někoho shánět, aby mě dovezl pro zboží, které vůbec není blízko. Tak mi řekněte, jaký zaměstnance u Vás zaměstnáváte. Asi neví, co mají dělat. Nedorazí, nezavolají a jednoduše to někam mrsknou, co? Kdyby se aspoň se mnou domluvili. A za to chcete ještě zaplatit. To bylo včera a dneska věřte, to bude to samé, jelikož mi máte přivézt další balíček. Heráková
Neschopný řidič a jeho chování
Lépe zaručit komunikaci se zákazníkem.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.