Počet nahlášených stížností: | 106 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Naskočila mi reklama od O2, jen jsem chtěl zrušit, klikl jsem na poličko a hned mi naskočil souhlas s platbou 99,- Kč týdně. Ihned jsem kontaktoval O2 a žádala o zablokovaní plateb třetí stranou. Volal jsem na číslo 255786515 a žádal o zrušení. Lámanou češtinou na mě mluvil automat. Poslala jsem okamžité odstoupení od smlouvy na e-mail: mobilemaestro.czsilverlines.inso, http://mobile-maestro.com/cz/
Na firmu se nejde dovolat. Vůbec nevím, co mám dělat, zda zruší platbu. Bylo by potřeba, aby tuto službu okamžitě zablokovali.
Podvodná služba!
AŤ SI DAJÍ POZOR VŠICHNI POTENCIONÁLNÍ ZÁKAZNÍCI, HLAVNĚ SENIOŘI. BYLO BY POTŘEBA TUTO FIRMU ZABLOKOVAT.
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Vzhledem k tomu, že se jedná pravděpodobně o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.