Počet nahlášených stížností: | 1367 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 36 |
Dobrý den,
Dnes jsem udělal neuvěřitelnou zkušenost při nákupu v Alze. Vy ostatní toto berte jako varování před těmito diletanty z Alzy. Minulí čtvrtek jsem si objednal pračku se sušičkou a to s dovozem, instalací a odvozem starého spotřebiče. Vše jsem v plné výši uhradil a využil tak placené nabídky na dovoz ve stanovený čas. Přišlo potvrzení e-mailem, že dovoz a instalace proběhne v úterý 17:20 –19:20. je to poměrně pozdě, ale nebylo na výběr. V úterý, v den domluveného dovozu došel další e-mail, že se doba dodání prodloužila až na 20.20. Vzhledem ke skutečnosti, že se jedná o byt v renovaci a já zatím bydlím v Kunraticích, což není úplně blízko, jsem byl nucen čekat. Ve 20:45 jsem volal na nonstop infolinku o informaci, tam jsem bohužel zjistil, že dáma s kterou jsem hovořil ani netuší jak pomoci v této situaci a její památná věta “ no tak se asi někde zpozdili“ mně uzemnila a začal jsem tušit s jakou firmou mám tu čest. Ve 20:50 jsem z bytu odjel v časové tísni a v 21: 10 se mi po telefonu ozval Alzadopravce “ tak vám vezeme ten přístroj“ Pánovi jsem sdělil že se opozdili o hodinu a že jsem déle nemohl čekat a ať si laskavě přístroj odvezou. Očekával jsem alespoň omluvu, ale k mému překvapení pán odpověděl „já si to myslel že to máme odvézt“ Asi standardní postup Alzy. Dnes ráno jsem volal na infolinku , protože telefon na podání stížnosti je naprosto stejný jako infolinka a tam jsem zjistil , že dál se nedostanu a (že ani nevědí , že jsou v lese medvědi.) Po dlouhém čekání , mi sdělili, že o tom nic neví a že celou záležitost předávají na reklamační oddělení a že dostanu zprávu e-mailem. No ,a tak čekám a obávám se nejhoršího. Jsou naprosto neprůstřelní, není kde požádat o nápravu, informace žádné a jednání odstrašující.
Objednávka v Alze byla velká chyba a již nikdy ji neudělám
J.Strnad
Nový termín a dodržet čas !!!
|
Tweet |
Pokud se společnost zavázala, že poskytne službu (dovozu zboží a jeho instalace) v určitém termínu, je povinna svému závazku dostát. Neučinila-li tak, porušila tím svou smluvní povinnost a odpovídá za škodu, kterou tím způsobila.
Dobrý den,
děkuji za Váš příspěvek a omlouvám se, že jsme Vám objednávku nedoručili dle slíbeného termínu.
Bohužel v textu Vaší zprávy neeviduji žádný referenční údaj, podle kterého bych si mohla daný případ dohledat. Mohla bych Vás v této souvislosti požádat o upřesnění čísla reklamace či objednávky, faktury nebo Váš e-mail? Následně pro Vás celou situaci blíže prověřím a budu Vás kontaktovat s informacemi ohledně dalšího postupu.
Předem děkuji za případnou spolupráci a přeji hezký zbytek dne, Kateřina, péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.