Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#55131Nedodané zboží - nevrácené peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 12 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
19.01.2022, před 3 lety

Monika Zábrodská

Znění stížnosti

Číslo objednávky 134776086

Dne 9.12.2021 jsem objednala sadu hrnců a nože značky Berlingerhaus. Po převzetí a rozbalení balíku jsem zjistila, že nože chybí. Ihned jsem kontaktovala poštu, kde mi řekli že mám kontaktovat dodavatele což jsem udělala. Nejdřív jsem se dozvěděla, že chyba je na straně pošty kde mi zapomněli vydat druhý balík (oba balíky byly pod jedním číslem). Mám si teda pro něj zajít. Na poště mi bylo řečeno, že balík se už odeslal zpět kvůli nepřevzetí. Z Mallu mi teda bylo řečeno, že musím počkat jak zboží dorazí. Je to už pár týdnů, a nože ani peníze nikde. Nože v hodnotě 499,- mě už stály skoro 1000,- když spočítám neskutečně dlouhý provolaný čas. Poslední informací je, že to nějaký jejich kolega zapomněl zaevidovat, že mám ještě počkat. Chtěla jsem mluvit s nějakou kompetentní osobou, která mi sdělí kdy mi budou navráceny finance za neobdržené zboží, prý mi někdo zavolá. Opět je to třetí den a žádná reakce.


Produkt

Nože značky Berlingerhaus


Požadované řešení

Vrátit peníze za nedodané zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.1.2022 11:37, před 3 lety

Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2022 14:27, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.