Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den moje jméno je Štěpán Vlček. Dnes 19.1. jsem nastoupil do vlaku který jel z Prahy, nastoupil jsem v Nymburce a hned šel na záchod jelikož jsem nutně potřeboval, po ani jedné minutě přišel pán průvodčí a odemknul dveře a naléhal při mojí potřebě na to abych mu ukázal jízdenku, poté co jsem mu ji ukázal, mi začal tvrdit že prý jedu z Prahy nikoliv z Nymburku. Nicméně jsem se šel posadit na místo dle jízdenky (místenky). V Chlumci nad Cidlinou přišel do vagonu pán průvodčí i s policisty, a naléhali na mě abych si vystoupil, nechtěl jsem jelikož jsem neměl jediný důvod a svoje poslední peníze jsem utratil za online jízdenku, nicméně jsem vystoupil a poté mi bylo sděleno že prý musím zaplatit pokutu za každou minutu čekání vlaku. Jízdenku jsem již vrátil ale peníze mají přijít do tří měsíců takže na další peníze nemám a rodina na mě čeká, bohuzel nikdo z rodiny nemá možnost poslat peníze na účet ani dojet. Potřeboval bych se domluvit jak mám dále postupovat. Budu požadovat odškodnění, tento pán neměl jediný důkaz, že jedu z Prahy a i přes to na mě naléhal jak na člověka, který se snaží jet na černo. Předem děkuji za odezvu.
S pozdravem Vlček
Vlak R 929 Praha-Trutnov; čas odjezdu 14:55
Vyloučení z vlaku na který jsem měl platnou jízdenku, kód transakce KL9AM3
Požaduji finanční odškodnění, případně pomoct s řešením problému. Nehodlám se nechat takto šikanovat od Českých Drah a jejichž zakomplexovanému personálu vůči studujícím a mladým lidem. Zůstal jsem bezradný s platnou jízdenkou v Chlumci nad Cidlinou. A pán průvodčí ještě po měl chtěl zaplatit pokutu za čekání vlaku. Je toto normální chování? Děkuji za jakoukoliv odezvu
Kontakt na mě +420 775 070 545
Email: ja.svlcek@seznam.cz
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.