Společnost


Maxart Media s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5514Nevyřízená reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 22 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.01.2015, před 10 lety

Lenka Čížková

Znění stížnosti

Odeslala jsem telefon k reklamaci v říjnu 2014. (Telefon byl zakoupen v prosinci 2013 a již po 6 měsících byl poruchový). Po odeslání není možno se dovolat na uvedené tel. číslo a na opakované maily nikdo nereaguje.

Telefon byl objednán z eshopu a doručen spol. PPL.

Odeslala jsem telefon s průvodním dopisem, kopií dokladu o zakoupení, (jak bylo uvedeno v dokladu). Tytéž dokumenty jsem opakovaně posílala i e-mailem. Mnohokrát jsem se snažila dovolat na uvedené tel. číslo - je stále nedostupné.


Produkt

Aligator S 4000 duo - telefon (sériové číslo: 1041541)


Požadované řešení

Oprava či výměna telefonu, případně navrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2015 12:59, před 10 lety

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Není-li reklamace vyřízena v zákonném termínu, může spotřbitel od smlouvy odstoupit.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, doporučujeme odstoupení od smlouvy zaslat doporučeně poštou, nejlépe s dodejkou. V odstoupení je důležité popsat, kdy byla reklamace uplatněna a doložit její uplatnění. U odstoupení zaslaného e-mailem by mohl prodávající rozporovat jeho doručení. Právní jednání působí vůči nepřítomné osobě od okamžiku, kdy jí projev vůle dojde; zmaří-li vědomě druhá strana dojití, platí, že řádně došlo. Tedy odstoupení zaslané poštou bude účinné, i když si prodávající poštu nevyzvedne, ale spotřebitel bude schopný prokázat, že ji odeslal a pošta učinila pokus o doručení. Dále je v odstoupení vhodné určit lhůtu a způsob vrácení pěněz.

Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky dobrovolně, bude nutné je vymáhat soudní cestou. Před podáním žaloby je nutné subjektu zaslat tzv. předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2015 16:17, před 10 lety

Společnost Maxart Media s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.