Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
Společnost O2 mi naúčtovala služby z třetích stran bez mého souhlasu nebo potvrzení, Celkem 600 kč, každý měsíc mi psala nějaká společnost playwing store billing že mě potvrzuje platbu 150 kč za měsíc, to jsem si vůbec neobjednal ani nekoupil ani nepotvrdil a ani nebyl jejich stránkách. Prosim o vrácení peněz těch 600 kč nebo aby to stáhli co mě tam naúčtovali. Ted mě příšlo vyúčtování které jsem ještě nezaplatil protože je tam těch 600 kč navíc za služby které jsem nepotvrzoval.
Číslo vyúčtování: ***
Zákaznický účet: ***
Děkuji za pomoc
O2 YOU NEO
chtěl bych aby O2 společnost mi stáhla nebo vrátila 600 kč za služby které jsem nekupoval, a z vyúčtování stáhla.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Dobrý den,
děkuji za zprávu.
Stav jsem kontroloval. Dohledal jsem, že skutečně ze strany vašeho telefonu došlo k objednání online předplatného. To my nemáme možnost jakkoliv ovlivnit. Na druhou stranu už máte na čísle nastavenou blokaci, aby se podobná situace nemohla opakovat.
Pro případné doplňující otázky jsem vám k dispozici.
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.