Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#55142Neobjednané vyúčtovaní služby třetích stran

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 2 dny 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.01.2022, před 3 lety

Tony Duong

Znění stížnosti

Dobrý den,

Společnost O2 mi naúčtovala služby z třetích stran bez mého souhlasu nebo potvrzení, Celkem 600 kč, každý měsíc mi psala nějaká společnost playwing store billing že mě potvrzuje platbu 150 kč za měsíc, to jsem si vůbec neobjednal ani nekoupil ani nepotvrdil a ani nebyl jejich stránkách. Prosim o vrácení peněz těch 600 kč nebo aby to stáhli co mě tam naúčtovali. Ted mě příšlo vyúčtování které jsem ještě nezaplatil protože je tam těch 600 kč navíc za služby které jsem nepotvrzoval.

Číslo vyúčtování: ***
Zákaznický účet: ***

Děkuji za pomoc


Produkt

O2 YOU NEO


Požadované řešení

chtěl bych aby O2 společnost mi stáhla nebo vrátila 600 kč za služby které jsem nekupoval, a z vyúčtování stáhla.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2022 09:09, před 3 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.3.2022 12:55, před 3 lety

Dobrý den,

děkuji za zprávu.
Stav jsem kontroloval. Dohledal jsem, že skutečně ze strany vašeho telefonu došlo k objednání online předplatného. To my nemáme možnost jakkoliv ovlivnit. Na druhou stranu už máte na čísle nastavenou blokaci, aby se podobná situace nemohla opakovat.
Pro případné doplňující otázky jsem vám k dispozici.

S pozdravem

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2022 14:02, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.6.2022 16:06, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.