Společnost


Moravská plynárenská s.r.o.

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#55146Moravská plynárenská - nedodané vyúčtování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 11 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.01.2022, před 3 lety

Martin Hicl

Znění stížnosti

Ukončil jsem odběr plynu i el. elektřiny od Moravské plynárenské. Stále však chodí faktury na zálohy a předžalobní výzvy. Neobdržel jsem vyúčtování a ani nevrátili zaplacené zálohy. Nekomunikují. Ještě v době, kdy komunikovali jsem požadoval seznam zaplacených záloh a jejich párování na spotřebu - dodaný výpočet vypovídal o neuvěřitelném chaosu v účetnictví a vedení závazků a pohledávek v této společnosti. Mailem jsem požadoval konečné vyúčtování - bez odpovědi.


Produkt

Dodávka el. energie a plynu


Požadované řešení

Vrácení zaplacených záloh a ukončení zasílání výzev k úhradě záloh.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2022 10:34, před 3 lety

Pokud spotřebiteli nebylo dodáno vyúčtování za vyúčtovací období (resp. možný přeplatek z vyúčtování nebyl vyplacen včas), měl by spotřebitel uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitele o vyřízení reklamace do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.

Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebiteli náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč a za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování elektřiny ve výši 600 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 24 000 Kč.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při Energetickém regulačním úřadu ("ERÚ"). Více informací k mimosoudnímu řešení sporů u ERÚ je možné zjistit na stránkách úřadu: https://www.eru.cz/cs/mimosoudni-reseni-sporu.

Dále je možné obrátit se na naši bezplatnou právní poradnu na čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2022 15:11, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.