Společnost


EPHEMERA SOLITUDE ECOMMERCE s.r.o.

Počet nahlášených stížností:217
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:25
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#55149Nedodanie tovaru obj. č.1355574 z bonky.sk

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 11 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
20.01.2022, před 3 lety

Recký Ladislav

Znění stížnosti

Dňa 05.12.´21 som uhradil obj. č. 1355574 vo výške 45,74€ spoločnosti Bonky.sk...dodnes 20.01.2022 tovar nedošiel, ich komunikácia je nerelevantná, uplatniť si reklamáciu u Bonky.sk nemôžem, nakoľko neuplynula doba dodania, vraj tovar je stále na ceste, zásielka č.UU329443224CN, ktorú nevysleduje ani Boh ??!!!Neuveriteľné, som maximálne nespokojný---už 45 dní čakám!!?
Recký Ladislav

P.S. až teraz som sa dozvedel o upozornení na nekalé skúsenosti s touto spoločnosťou....


Produkt

56615-7_elegantni-gumicka-do-vlasu-8-150x150.jpg Elegantná gumička do vlasov - marhuľová Farba: marhuľová 1 2.32 € 15540-6_t1-150x150.png Ležérne pánska peňaženka z umelej kože 1 5.07 € H863dd081ce7841f285a62a9f1a72b4887-150x150.jpg Dámsky vianočný / zimný overal kombinézka - viac druhov - H, M Barva: H, Velikost: M 1 12.29 € 2021-Trends-Office-Anti-Blue-Light-Oversized-Retro-Computer-Glasses-Women-Blue-Blocking-Gaming-Big-Size_640x640-150x150.jpg Ochranné okuliare k počítaču proti modrému svetlu moderná - Gloss-black Color: Gloss-black 2 15.78 € HTB1bk5PKf9TBuNjy0Fcq6zeiFXaJ-150x150.jpg Svetelný vianočné reťaz 5metrů - White Barva: White 1 6.86 € 7104-13_e8-150x150.png Pánske ponožky z bambusového vlákna - 5 párov - 5-barev Barva: 5-barev 1 1.29 €


Požadované řešení

Týmto vyjadrujem maximálnu nespokojnosť tejto spoločnosti Bonky.sk vzhľadom na nenormálnu časovosť spojenú ako totálny nezdar k Vianociam.. a nekorektnú, neobjektívnu, nerelevantnú komunikáciu. Žiadam o urgentné vrátenie sumy 45,74 € späť na môj bank.účet. Platba bola kartou.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2022 11:28, před 3 lety

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2022 15:29, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.