Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Koupen MT 23.2.2014, první reklamace 27.8.2014 (MT samovolně ukončuje hovory a ztmavne obrazovka a nereaguje, při plném signálu se nedá volat , ani přijímat hovory hlásí to že je nedostupný.)Druhá reklamace 16.10.2014, 22.10.2014 odstoupení od kupní smlouvy, třetí reklamace 22.12.2014 plus odstoupení od smlouvy podruhé!
SAMSUNG S6810 Galaxy Fame White
Požaduji vrácení peněz v plné výši.
|
Tweet |
Spotřebitel uvádí, že 2 x odstoupil od kupní smlouvy, neuvádí však důvod, který by ho k tomuto kroku opravňoval. Naopak z názvu stížnosti vyplývá, že reklamace byla ze strany prodávajícího zamítnuta. V takovém případě by nemohlo dojít k zániku smlouvy, ale spotřebitel by měl prokázat, že vada byla na zboží v době uplatnění reklamace přítomná a že se jedná skutečně o vadu. Existenci vady je možné konzultovat se znalcem. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Pokud ale došlo k uznání reklamace a spotřebitel uplatnil nárok na odstoupení současně s vytknutím vady z důvodu podstatného porušení smlouvy, je tento nárok pro prodávajícího závazný.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
Spotřebitel má nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.