Společnost


MOBIL POHOTOVOST GSM s.r.o.

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

88%
12%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#5515Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 1 den 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.01.2015, před 10 lety

Libor Boleslav

Znění stížnosti

Koupen MT 23.2.2014, první reklamace 27.8.2014 (MT samovolně ukončuje hovory a ztmavne obrazovka a nereaguje, při plném signálu se nedá volat , ani přijímat hovory hlásí to že je nedostupný.)Druhá reklamace 16.10.2014, 22.10.2014 odstoupení od kupní smlouvy, třetí reklamace 22.12.2014 plus odstoupení od smlouvy podruhé!


Produkt

SAMSUNG S6810 Galaxy Fame White


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz v plné výši.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2015 12:44, před 10 lety

Spotřebitel uvádí, že 2 x odstoupil od kupní smlouvy, neuvádí však důvod, který by ho k tomuto kroku opravňoval. Naopak z názvu stížnosti vyplývá, že reklamace byla ze strany prodávajícího zamítnuta. V takovém případě by nemohlo dojít k zániku smlouvy, ale spotřebitel by měl prokázat, že vada byla na zboží v době uplatnění reklamace přítomná a že se jedná skutečně o vadu. Existenci vady je možné konzultovat se znalcem. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Pokud ale došlo k uznání reklamace a spotřebitel uplatnil nárok na odstoupení současně s vytknutím vady z důvodu podstatného porušení smlouvy, je tento nárok pro prodávajícího závazný.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.7.2015 13:07, před 10 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

Spotřebitel má nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.