Počet nahlášených stížností: | 87 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 8.12.2021 jsem zakoupil přes eshop samsun.cz hodinky Galaxy watch4 clasic a reminek. Reminek bohezel nesedel, tak jsem dne 19.12.2021 odeslal s odstupem od kupni smlouvy balik, ktery posta dorucila 22.12.2021. Penize jsem stale neobdržel a kdyz volam na infolinku, vzdy řeknou ze to predaji na jine oddeleni, ktere se tim bude zabivat. Nikdo se mi nikdy neozval. Jak mam tedy postupovat?
1 x Kovový řemínek z milánského tahu (velikost S/M) GP-TYR860SAASW
Veaceni penez.
|
Tweet |
Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů. Odstoupení od smlouvy je jednostranný právní úkon, který nevyžaduje souhlas druhé smluvní strany. Odstoupení od smlouvy je účinné od okamžiku, kdy je doručeno prodejci.
V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval.
Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
velice nás mrzí vzniklé komplikace. Vaši zpětnou vazbu jsme předali kompetentnímu oddělení, aby bylo v budoucnu zabráněno podobným situacím.
Dle dohledatelných skutečností z naší strany by již tento podnět měl být dořešen vrácením peněz. Pokud se tak ovšem nestalo, doporučujeme kontaktovat zákaznickou podporu naší společnosti, a to na telefonním čísle +420 800 726 786.
Děkujeme Vám za pochopení.
S pozdravem
Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.
Děkujeme společnosti za vyjádření a stížnost přeřazujeme na spotřebitele, aby měl možnost výše popsané smírné vyřešení sporu potvrdit a stížnost poté případně uzavřít.
Hodnocení:
Komentář: Penize vratily. Ale začaly to řešit až když jsem to napsal sem. Do té doby me porad jen říkaly, ze to někam předají a skutek utek.