Počet nahlášených stížností: | 106 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,dne 8.12.2014 jsme poslali přímo na centrálu stížnost ohledně reklamace,kterou řešíme již od listopadu 2014 a do dnes jse nám nikdo neozval.Dne 5.1.2014 jsme posílali přes stránky Euronicsu vyplněný dotazník ohledně naší reklamace a opět jse nikdo neozval.Jedná se reklamaci tabletu,který nám byl poškozen při přepravě a Euronics odmítá reklamaci uznat a vyřešit reklamci dobropisem.
Tablet Note 10.1
Dobropis
|
Tweet |
Pokud došlo k poškození v době, kdy byla reklamace předmětem závazku prodávajícího, odpovídá prodávající za způsobenou škodu. Vznik škody však neopravňuje spořebitele k odstoupení od smlouvy. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích.
Pokud se jednalo o poškození, které vzniklo při dodání zboží, svědčí spotřebiteli práva z vadného plnění, protože zboží nebylo dodáno v souladu se smlouvou.
Společnost HP TRONIC Zlín, spol. s r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.