Společnost


Pražská energetika, a.s.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#55163Neúčtovaný poplatek pro PRE

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 16 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.01.2022, před 3 lety

Marie Vaicova

Znění stížnosti

Z mého účtu u ČS a.s. jsem zjistila, že nebyla do SIPO za leden/2022 zahrnuta záloha pro PRE ve výši 500 Kč. Prosím sdělte, co je příčinou, protože zvýšení zálohy na 701 Kč je od PRE až od měsíce února t.r. Za tím účelem jsem upravila nepřekročitelnou částku pro SIPO na 8.000,- Kč dne 20.1.2022. Pokud se týká nedoplatku za období od 10.9.2021 do 6.1.2022, předpokládám, že není součástí SIPO a proto jsem tuto částku zadala k úhradě ze svého účtu v termínu 26.1.2022 tak, jak požaduje PRE ve své faktuře č. 152240317 ze dne 13.1.2022.
Děkuji Vám za Vaše promptní vyjádření.


Požadované řešení

Prosím o Vaše promptní řešení a vyjádření. Děkuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2022 15:58, před 3 lety

Dle našeho názoru by nejlepším řešením této situace bylo kontaktovat banku s dotazem, proč nedošlo ke stržení dané peněžní částky. Je možné kontaktovat přímo podnikatele s dotazem, zda nedošlo k omylu na jeho straně.

Z údajů vyplývá, že ze strany spotřebitelky pravděpodobně nedošlo k pochybení. Jakožto zprostředkovatel mimosoudního řešení sporů ovšem nemáme přistup k nastavení plateb spotřebitele nebo podnikatele. Nejsme tak schopni posoudit, na čí straně nastaly okolnosti, které zapříčinili tuto situaci. Obě strany proto žádáme, aby si zkontrolovaly svá nastavení plateb. Tuto stížnost necháme otevřenou pro komunikaci mezi oběma stranami.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2022 12:18, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.