Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Z mého účtu u ČS a.s. jsem zjistila, že nebyla do SIPO za leden/2022 zahrnuta záloha pro PRE ve výši 500 Kč. Prosím sdělte, co je příčinou, protože zvýšení zálohy na 701 Kč je od PRE až od měsíce února t.r. Za tím účelem jsem upravila nepřekročitelnou částku pro SIPO na 8.000,- Kč dne 20.1.2022. Pokud se týká nedoplatku za období od 10.9.2021 do 6.1.2022, předpokládám, že není součástí SIPO a proto jsem tuto částku zadala k úhradě ze svého účtu v termínu 26.1.2022 tak, jak požaduje PRE ve své faktuře č. 152240317 ze dne 13.1.2022.
Děkuji Vám za Vaše promptní vyjádření.
Prosím o Vaše promptní řešení a vyjádření. Děkuji.
|
Tweet |
Dle našeho názoru by nejlepším řešením této situace bylo kontaktovat banku s dotazem, proč nedošlo ke stržení dané peněžní částky. Je možné kontaktovat přímo podnikatele s dotazem, zda nedošlo k omylu na jeho straně.
Z údajů vyplývá, že ze strany spotřebitelky pravděpodobně nedošlo k pochybení. Jakožto zprostředkovatel mimosoudního řešení sporů ovšem nemáme přistup k nastavení plateb spotřebitele nebo podnikatele. Nejsme tak schopni posoudit, na čí straně nastaly okolnosti, které zapříčinili tuto situaci. Obě strany proto žádáme, aby si zkontrolovaly svá nastavení plateb. Tuto stížnost necháme otevřenou pro komunikaci mezi oběma stranami.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.