Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#55167JAK KRÁSNĚ ZPESTŘIT VEČERNÍ 56TI KORUNOVOU JIZDU PO NAROČNÉM PRACOVNÍM DNU :)

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

19 hodin 10 minut

Detail stížnosti

Publikováno
20.01.2022, před 3 lety

KARIN SUVÁKOVÁ

Znění stížnosti

DOBRÝ DEN, ŽÁDÁM O CO NEJKRATŠI DOBU MÉ PODANÉ STÍŽNOSTI ČÍSLO 1EPC-7WHA! Z DÚVODU DALŠÍCH VASOVĚ NÁROČNÝCH POSTUPŮ, PŘI ŘEŠENÍ TÉHLE PARANORMÁLNÍ SKUTEČNOSTI!!DÍKY SUVÁKOVÁ KARIN (karin.suvakova@email.cz)


Produkt

MOJE PODEOBNOST SE JMENUJE NEPRODUKT/NESLUŽBA/LÉČENÍ KOMPLEXŮ MÉNĚ CENNOSTI


Požadované řešení

LEPŠÍ VÝBĚR KANDIDÁTŮ NA VAŠE PRACOVNÍ POZICE!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2022 11:33, před 3 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.