Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
DOBRÝ DEN, ŽÁDÁM O CO NEJKRATŠI DOBU MÉ PODANÉ STÍŽNOSTI ČÍSLO 1EPC-7WHA! Z DÚVODU DALŠÍCH VASOVĚ NÁROČNÝCH POSTUPŮ, PŘI ŘEŠENÍ TÉHLE PARANORMÁLNÍ SKUTEČNOSTI!!DÍKY SUVÁKOVÁ KARIN (karin.suvakova@email.cz)
MOJE PODEOBNOST SE JMENUJE NEPRODUKT/NESLUŽBA/LÉČENÍ KOMPLEXŮ MÉNĚ CENNOSTI
LEPŠÍ VÝBĚR KANDIDÁTŮ NA VAŠE PRACOVNÍ POZICE!
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.