Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#5517Pojištění produktu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 22 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.01.2015, před 10 lety

Jan Káňa

Znění stížnosti

Po rozbití tel. přístroje, byl vyměněn za jiný tel. s tím, že přední panel (dotyková plocha)byl vyměněn za neoriginální s jiným názvem na přední straně a tím se rapidně snížila hodnota. Konkrétně se jedná o produkt Prestigio a přední panel má název Pioneer. Obchodník argumentuje, že se jedná pouze o kosmetickou záležitost a že na funkci to nemá vliv. Tel. byl pojištěn proti poškození, buď výměnou za nový, nebo vrácení peněz. Domnívám se, že tel. který jsem si vyzvedl, byl již opravován a používán a nejedná se o nový kus.


Produkt

pojištění proti poškození. Prestigio DUO 4500


Požadované řešení

Vrácení peněz, nebo nový tel.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2015 11:34, před 10 lety

V tomto případě je důležité znění podmínek služby pojištění. Pokud má být pojistná událost řešena výměnou nebo vrácením peněz, měla by být jedním z těchto způsobů vyřešena. Dále záleží, kdo určuje, jaký způsob řešení události bude využit. Spořebiteli doporučujeme, aby se na obchodníka znovu obrátil s uvedením konkrétích bodů podmínek, které jsou pro prodávajícího závazné. V tomto případě také záleží, zda je nějakým způsobem výměna v podmínkách definována. Pokud ne, použije se obvyklý výklad tohoto pojmu, tedy výměna zboží ze stejné.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2015 16:21, před 10 lety

Společnost Alza.cz a.s. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.