Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Po rozbití tel. přístroje, byl vyměněn za jiný tel. s tím, že přední panel (dotyková plocha)byl vyměněn za neoriginální s jiným názvem na přední straně a tím se rapidně snížila hodnota. Konkrétně se jedná o produkt Prestigio a přední panel má název Pioneer. Obchodník argumentuje, že se jedná pouze o kosmetickou záležitost a že na funkci to nemá vliv. Tel. byl pojištěn proti poškození, buď výměnou za nový, nebo vrácení peněz. Domnívám se, že tel. který jsem si vyzvedl, byl již opravován a používán a nejedná se o nový kus.
pojištění proti poškození. Prestigio DUO 4500
Vrácení peněz, nebo nový tel.
|
Tweet |
V tomto případě je důležité znění podmínek služby pojištění. Pokud má být pojistná událost řešena výměnou nebo vrácením peněz, měla by být jedním z těchto způsobů vyřešena. Dále záleží, kdo určuje, jaký způsob řešení události bude využit. Spořebiteli doporučujeme, aby se na obchodníka znovu obrátil s uvedením konkrétích bodů podmínek, které jsou pro prodávajícího závazné. V tomto případě také záleží, zda je nějakým způsobem výměna v podmínkách definována. Pokud ne, použije se obvyklý výklad tohoto pojmu, tedy výměna zboží ze stejné.
Společnost Alza.cz a.s. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.