Počet nahlášených stížností: | 13 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zasílám kopii mail, kde jsem se snažil uplatnit reklamaci zboží.
Dodavatel je nekontaktní
Uvádí, že je možné jej kontaktovat, ale opak je pravdou.
https://homeshop-cz.com/o-nas/
ZDE JE MAIL S ÚDAJI O ZBOŽÍ
Dobrý den.
Nemohu se s vámi jinak spojit.
Jaký je stav reklamace a kam mám vadné zboží odeslat.
Děkuji
Václav Simota
----------
[Objednávka č.: 3363] (12 ledna, 2022) Produkt Množství Cena Autokamera FullHD 1080p 1 499.00 Kč Mezisoučet: 499.00 Kč Doprava: 179.00 Kč prostřednictvím Náklad Platební metoda: Dobírka Cena celkem: 678.00 Kč Fakturační adresa Václav Simota Brněnská 955/15 32300 Plzeň 773663446 althan@seznam.cz
Vrácení peněz za vadné zboží a náklady s tím spojené, zboží nesplňujw podmínky pro uvedení na trh v ČR, jak je uvedeno ve stížnosti.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Spotřebitel může uplatnit reklamaci v kterékoli provozovně prodávajícího, případně i v sídle nebo místě jeho podnikání. Prodávající je povinen zboží k reklamaci přijmout, vystavit o tom reklamační protokol a reklamaci vyřídit. Vyřízením se rozumí buď uznání vady a vyřízení reklamace, nebo její zamítnutí - o obojím je prodávající rovněž povinen vydat protokol.
Pokud by se jednalo o zahraniční subjekt, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.