Společnost


homeshop-cz.com

Počet nahlášených stížností:13
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#55177Reklamace vadného zboží zakoupeného na homeshop-cz.com

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 16 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
21.01.2022, před 3 lety

Václav Simota

Znění stížnosti

Zasílám kopii mail, kde jsem se snažil uplatnit reklamaci zboží.

Dodavatel je nekontaktní
Uvádí, že je možné jej kontaktovat, ale opak je pravdou.

https://homeshop-cz.com/o-nas/

ZDE JE MAIL S ÚDAJI O ZBOŽÍ

Dobrý den.
Nemohu se s vámi jinak spojit.
Jaký je stav reklamace a kam mám vadné zboží odeslat.
Děkuji
Václav Simota

----------


Produkt

[Objednávka č.: 3363] (12 ledna, 2022) Produkt Množství Cena Autokamera FullHD 1080p 1 499.00 Kč Mezisoučet: 499.00 Kč Doprava: 179.00 Kč prostřednictvím Náklad Platební metoda: Dobírka Cena celkem: 678.00 Kč Fakturační adresa Václav Simota Brněnská 955/15 32300 Plzeň 773663446 althan@seznam.cz


Požadované řešení

Vrácení peněz za vadné zboží a náklady s tím spojené, zboží nesplňujw podmínky pro uvedení na trh v ČR, jak je uvedeno ve stížnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2022 09:48, před 3 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Spotřebitel může uplatnit reklamaci v kterékoli provozovně prodávajícího, případně i v sídle nebo místě jeho podnikání. Prodávající je povinen zboží k reklamaci přijmout, vystavit o tom reklamační protokol a reklamaci vyřídit. Vyřízením se rozumí buď uznání vady a vyřízení reklamace, nebo její zamítnutí - o obojím je prodávající rovněž povinen vydat protokol.

Pokud by se jednalo o zahraniční subjekt, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2022 10:46, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.