Počet nahlášených stížností: | 95 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 3.12.2020 jsem provedl objednávku 3ks fleesových mikin v barvách červená, růžová a šedá. Dodání bylo garantoáno na www do 2 týdnů od objednání. Ihned jsem uhradil 2.370 za 3 ks mikin (3*790kč)s tím že bylo uvedeno že dodávka nad 2tis je zdarma..
13.12 jsem reagoval že ještě mikiny nedorazily a jestli se dá zakázka sledovat načež mi byl zaslán pouze odkaz na reklamační řád bez jakéhokoliv vysvětlení. Po té jsem ještě urgoval 20.12 ale bez reakce. Pak jsem již věděl že s temito plánovanými dárky pod stromeček již nemohu počítat ale stále jsem čekal. Náhle přišel balík a to 10.1.2022 a t pouze s jednou (červenou) mikinou,. bohužel kurýr žádal úhradu 240 kč za dopravné, které jsem uhradil (popravdě jsem netušil o jakou zásilku se jedná, zjistil jsem že se jedná o mikunu až po otevření).
Po té jsem sledoval www Meek.cz který ale zmizel Nelze se připojít a web není aktivní..
Objednávka: 29973 Datum: 3. 12. 2021 Flísová deka s rukávy SNUGHUG Flísová deka s rukávy SNUGHUG - Červená 1 790 Kč Flísová deka s rukávy SNUGHUG Flísová deka s rukávy SNUGHUG - Růžová 1 790 Kč Flísová deka s rukávy SNUGHUG Flísová deka s rukávy SNUGHUG - Šedá 1 790 Kč Mezisoučet: 2,370 Kč Doprava: Doprava zdarma Platební metoda: Online platba kartou Cena celkem: 2,370 Kč (včetně 411.33 Kč DPH)
Byla mi zaslána jedna mikina. Tedy chci vrátit částku za 2 nedošlé tj 2*790kč=1.580 Kč+ za dopravu kterou jsem platil navíc 240 kč= .1820 kč celkem.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu a ve sjednaném objemu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobnívýzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
omlouváme se za nepříjemnosti, všechny požadavky řešíme pečlivě ve prospěch zákazníka. Prosíme ozvěte se nám na email info@meek.cz, kde rádi vaší záležitost vyřešíme k vaší spokojenost. :)
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.