Společnost


Dobré Krmení.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5518Reklamacia

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
09.01.2015, před 10 lety

Alexandra Trusova

Znění stížnosti

Dna 15.12 mi dorazila od spolocnosti objednavka, pre mojho psika. 15 kg krmiva a oblecek, kedze je to vacsi pes oblecek som mu vyskusala a bol maly , okamzite som kontaktovala spolocnost ze je maly a ci ho mozem poslat spat. Poslali mi adrasu a ja som ho na svoje naklady okamzite odoslala. Vcera som im napisala email ci im oblecek dorazil a ci je vsetko v poriadku. Odpisali mi ze na nom boli chlpy a ze mi ho poslu spat s dalsou objednavkou. Napisala som teda ze si prosim kontakt na niekoho kto to dokaze zariadit a ze vyskusanim v kamennom obchode by pravdepodobne tiez zostal chlp na oblecku. Odpisali mi teda ze mi ho poslu spat a mam ho predat v bazari. Zda sa mi to neprofesionalne ze obchod pre psy nema prostriedok na sundani chlupu z oblecku, ten email bol dost hruby teda nerozumiem ze obchod pre psy takto pristupuje k reklamacii, ked je evidentne ze spokojny a pravidelny zakaznik je dolezity.


Produkt

neoprenovy oblecek pro psa xl


Požadované řešení

Riesenie som pozadovala bud vacsi oblecek alebo odpocitanie penazi pri dalej objednavke, alebo vratenie penazi kedze v tomto obchode sa uz nechystam nakupovat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2015 11:35, před 10 lety

Jednání spotřebitelky splňuje dle nám dostupných informací znaky odstoupení. Spotřebitelka má právo odstoupit od smlouvy, která byla uzavřena přes internet ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Odstoupení je účinné dojitím do sféry svého adresáta. Tímto okamžikem se smlouva od počátku ruší a strany jsou povinné si do 14 dnů od odstoupení vrátit vzájemná plnění. V tomto případě nelze uplatnit žádnou výjimku z práva na odstoupení.

Jediný korektiv je obsažen v ustanovení § 1833 občanského zákoníku, dle kterého spotřebitel odpovídá podnikateli pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. To neplatí, pokud podnikatel nesdělil spotřebiteli informace vztahující se k právu na odstoupení. Pokud spotřebitelka zboží pouze vyzkoušela a dále nepoužívala, nelze dle našeho názoru toto ustanovení použít. Navíc prokázání skutečností, že jsou splněny požadavky totoho ustanovení nese prodávající.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.2.2015 13:31, před 10 lety

Spotřebitelka nám sdělila, že prodávajícím byla vrácena kupní cena ponížena o určitou částku. Prodávající se dále ke stížnosti vyjadřovat nechce. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.