Počet nahlášených stížností: | 185 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dovoluji si podat stížnost na společnost Tiket 365, neboť nereaguje na zaslané dotazy ohledně vrácení peněz za neuskutečněné představení.
Dne 29.10.2021 jsem koupila 2 vstupenky na představení Talkshow Haliny Pawlowské , které se mělo konat 11.11.2021 v divadle v Mariánských Lázních.
Dne 3.11:2021 mi byl doručen email, že ze zdravotních důvodů se představení nekoná a bude oznámen náhradní termín. Jelikož jsem v Mariánských Lázních byla na léčení, které jsem ukončila 14.11.2021 požádala jsem o vrácení finančních prostředků.
Opět mi byl zaslán email, že společnost velice děkuje za zaslaný e-mail, který dorazil v pořádku na zákaznický servis společnosti Ticket365 a uděláme vše pro to, abychom Váš požadavek či dotaz zpracovali co nejdříve. Avšak vzhledem k množství dotazů v souvislostí epidemií Covid-19 se můžeme k Vaší odpovědi dostat až za několik pracovních dní. Prosíme o strpení.
Strpení jsme měla, ale Společnost na další urgence nereaguje a finanční prostředky v hodnotě Kč 868,- mi stále nebyly zaslány zpět.
Byla bych velice ráda, kdyby se podařilo zjednat nápravu a finanční prostředky mi byly vráceny zpět.
|
Tweet |
Pokud byla kulturní akce zrušena, má spotřebitel právo žádat vrácení peněžních prostředků. Nevrátí-li pořadatel akce peněžní prostředky, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod zrušením smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Pořadatele akce je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Portál Ticket 365 s.r.o., který prodej zprostředkuje, odpovídá pouze za vydání platné vstupenky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Podle informací zveřejněných v insolvenčním rejstříku (https://1url.cz/vKm5m) bylo dne 16. 3. 2022 rozhodnuto o úpadku společnosti Ticket 365 s.r.o. Spotřebitel by tedy nyní měl přihlásit svou pohledávku vůči společnosti (nárok na vrácení ceny vstupenek) do insolvenčního řízení. Musí tak učinit do 2 měsíců ode dne zveřejnění usnesení soudu o úpadku společnosti v insolvenčním rejstříku (tj. nejpozději do 16. 5. 2022).
Přihláška se podává u soudu zásadně elektronicky, včetně příloh, a to na stanoveném formuláři, který je zveřejněn na webových stránkách Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na stránkách insolvenčního rejstříku (https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR), kde jsou obsaženy rovněž pokyny k vyplnění přihlášky.
K přihláškám, které budou podány po uplynutí výše uvedené lhůty, insolvenční soud nepřihlíží a takto uplatněné pohledávky nebudou v insolvenčním řízení uspokojeny.
Pokud byl portál Ticket 365 s.r.o. pouze zprostředkovatelem prodeje, odpovídá pouze za vydání platné vstupenky. O vrácení peněz by tak bylo vhodnější kontaktovat přímo pořadatele kulturní akce.
Vzhledem k tomu, že veškeré nároky vůči společnosti lze nyní uplatňovat pouze v insolvenčním řízení, bude tato stížnost uzavřena.