Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.
Mám OSTRÉ výhrady k provozu čekárny pro cestující ve stanici Mohelnice.
Tato je od odpoledních hodin do rána uzamčena zakódováním. Údajně z důvodu
zamezení vstupu vandalů, bezdomovců apod.
Situace je ovšem taková, že právě bezdomovci v uzamčené čekárně vesele přenocují a cestující s PLATNOU JÍZDENKOU už méně vesele čekají venku v mrazu na svůj vlak.
Těžko pochopit jak je to možné. Je to s něčí pomocí? Nefunguje signalizace alarmu? V každém případě obsluha této stanice nechce nebo nemůže tento problém řešit.
Nevím do jaké kategorie cestujících bych se zařadil, jezdím denně už více než deset let, měsíčně si kupuji jízdenku dnes už za více jak 1000,-Kč.
Děkuji za brzkou odpověď a neprodlené řešení této již neúnosné a na tak
frekventovanou stanici nedůstojné situace.
Veselý, Šumperk.
Co nejrychlejší náprava tohoto stavu.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.