Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:787
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#55195Zboží v akci za plnou cenu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.01.2022, před 3 lety

Marie Kocmanová

Znění stížnosti

Dnes jsem si v Humpolecké pobočce zakoupila šunku v akci. Při rozdělování nákupu a kontrole lístků jsem zjistila že mi byla naúčtována plá cena.


Produkt

Dušená šunka Dulano 200g původní cena. Zlevněné z 59,90 na 22,40. KEM0004720684(4056489115182


Požadované řešení

Přeji si zaslání kuponu nebo vyrozumění jak mi budou peníze vráceny. Číslo účtenky 05708


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.1.2022 09:50, před 3 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.1.2022 15:42, před 3 lety

Dobrý den paní Kocmanová, mrzí nás, že Vám byly ve Vašem nákupu chybně namarkována cena. Doporučujeme Vám se při příští návštěvě dané prodejny obrátit s pokladním dokladem nebo s elektronickou účtenkou z aplikace Lidl Plus na náš personál. Kompetentní osoba, tedy vedoucí nebo jeho zástupce, s Vámi bude danou situaci řešit. Omlouváme se Vám za komplikace. S pozdravem Lidl Česká republika v. o. s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.1.2022 15:31, před 3 lety


Marie Kocmanová

Dobrý den,

nezlobte se na mě, ale byly obsazeny jen dvě kasy a v obchodě další zákazníci. vzhledem k tomu že jsem chvátala z práce odvézt tento nákup mé babičce vůbec mě nenapadlo něco kontrolovat, až když jsem procházela účtenku protože jsem na nich měla i své položky jsem to zjistila ..
Chcete mi tím říct, že je to vlastně moje vina? Nezlobte se na mě, ale v tomto případě si myslím, že vina je na Vaši straně ať už jsem si účtenku zkontrolovala na místě nebo ne. Bohužel nejsem z Humpolce tudíž jsem Vážně nevážila cestu do Humpolce to řešit na pobočce.
Z Vašeho vyjádření usuzuji, že asi rozdíl mi vrácen nebude ??

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.4.2022 08:58, před 3 lety

Zákaznici jsme se s omluvou vyjádřili a bylo jí doporučeno obrátit se při další návštěvě na vedoucího prodejny či jeho zástupce pro dořešení dané záležitosti. Neuvedli jsme nikde ani nenaznačili, že by se mělo jednat o chybu zákaznice. Prosíme tímto Dtest o uzavření. Děkujeme. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2022 09:09, před 3 lety

S ohledem na výše uvedená vyjádření a žádost společnosti stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.