Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dnes jsem si v Humpolecké pobočce zakoupila šunku v akci. Při rozdělování nákupu a kontrole lístků jsem zjistila že mi byla naúčtována plá cena.
Dušená šunka Dulano 200g původní cena. Zlevněné z 59,90 na 22,40. KEM0004720684(4056489115182
Přeji si zaslání kuponu nebo vyrozumění jak mi budou peníze vráceny. Číslo účtenky 05708
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Dobrý den paní Kocmanová, mrzí nás, že Vám byly ve Vašem nákupu chybně namarkována cena. Doporučujeme Vám se při příští návštěvě dané prodejny obrátit s pokladním dokladem nebo s elektronickou účtenkou z aplikace Lidl Plus na náš personál. Kompetentní osoba, tedy vedoucí nebo jeho zástupce, s Vámi bude danou situaci řešit. Omlouváme se Vám za komplikace. S pozdravem Lidl Česká republika v. o. s.
Dobrý den,
nezlobte se na mě, ale byly obsazeny jen dvě kasy a v obchodě další zákazníci. vzhledem k tomu že jsem chvátala z práce odvézt tento nákup mé babičce vůbec mě nenapadlo něco kontrolovat, až když jsem procházela účtenku protože jsem na nich měla i své položky jsem to zjistila ..
Chcete mi tím říct, že je to vlastně moje vina? Nezlobte se na mě, ale v tomto případě si myslím, že vina je na Vaši straně ať už jsem si účtenku zkontrolovala na místě nebo ne. Bohužel nejsem z Humpolce tudíž jsem Vážně nevážila cestu do Humpolce to řešit na pobočce.
Z Vašeho vyjádření usuzuji, že asi rozdíl mi vrácen nebude ??
Zákaznici jsme se s omluvou vyjádřili a bylo jí doporučeno obrátit se při další návštěvě na vedoucího prodejny či jeho zástupce pro dořešení dané záležitosti. Neuvedli jsme nikde ani nenaznačili, že by se mělo jednat o chybu zákaznice. Prosíme tímto Dtest o uzavření. Děkujeme. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.
S ohledem na výše uvedená vyjádření a žádost společnosti stížnost uzavíráme.