Společnost


Laura Love

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#55214Nedodané zboží, e-shop dočasně uzavřen, nikdo nekomunikuje

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 13 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.01.2022, před 3 lety

Věra Němcová

Znění stížnosti

3.12.2021 objednano zbozi, jelikoz ziji v zahranici, chtela jsem balicek poslat na adresu me matky.
Po prijeti emailu a vyzve k zaplaceni jsem 6.12.2021 zbozi zaplatila prevodem z meho bank.uctu na jmeno V. N. a to v castce 1644,-
Od te doby zadna reakce, pred vanocemi jsem zjistila, ze eshop je pry z duvodu covidove situace uzavren do konce roku, pokousela jsem se dovolat na cislo, ktere jsem si ulozila z webovych stranek, psala jsem sms, prisla odpoved, ze majitel cisla uz v obchode 3 mesice nefiguruje. Kontrolovala jsem webovky a kdyz se po vanocich znovu e-shop (na par dnu) otevrel, bylo tam jiz uvedeno jine cislo-volala jsem, psala sms a opet zadna odezva. Psala jsem 2x email s zadosti, aby mi bylo vysvetleno, proc zbozi jeste nemam. Dokonce jsem napsala, ze odstupuji od smlouvy. Psala jsem take na hotline, ktera i nadale funguje na uzavrenych strankach e-shopu Laura Love-zadna reakce. K obchodu Laura Love jsem bohuzel zadnou recenzi nenasla. Nepodarilo se mi dohledat ani adresu, IČ, proste nic. K dnesnimu dni je e-shop stale uzavren, neprisla mi zadna zprava o stavu me objednavky. Penize mi take nikdo nevratil. Pominul-li fakt, ze se jednalo o sestavu vanocnich darku, ktere jsem musela resit jinak na posledni chvili, naprosto me vytaci, jak si vubec muze nekdo dovolit takto klamat lidi. Na eshopu jsem nenasla zadne obchodni podminky, reklamacni rad.
Jsem na rodicovske a 1644,- je pro me dost velka suma na to, abych to nechala byt.


Produkt

Darkove predmety, sady kosmetickych kremu, hrnicky


Požadované řešení

V tuto chvili nemam o zbozi jiz zajem. Pozaduji navraceni penez.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.1.2022 10:46, před 3 lety

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Spotřebitelům dále doporučujeme nakupovat zejména na prověřených e-shopech, kde je menší riziko podobných problémů a lepší možnost komunikace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2022 13:29, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.