Společnost


Stander Sp. z o.o.

Počet nahlášených stížností:914
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#55215ZRUŠIT DALŠÍ ZÁSILKU

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 13 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.01.2022, před 3 lety

Jiří Kwapulinski

Znění stížnosti

Po tel.rozhovoru mi byla zdarma zasláno spol STANDER
APPLE CIDER VINEGAR+ CHROME 30 /capsules/.a CBD oil by STANDER 100 % organic
+ vitamin ADEK complex. /AMPULE 10 ML./
V dopise mi píší že mám nejpozději zrušít další zásilku DO 14.2.2022
Jenže nejde přes žádný formulář zásilku zrušit.
Na helpstander.eu jsem dostal číslo +420 191219.
Ve vypovězení smlouvy mám uvést "ne děkuji".
Prosím pomozte mi od vypovězení z této smlouvy, a od nekalých zisku této spol.Moc děkuji za pomoc.


Produkt

APPLE CIDER VINEGAR + CHROME 30capsules.a STANDER CBD oil 100% organic.


Požadované řešení

Prosím v každém případě nepokračovat v dalších objednávkách.
V odstavci VYPOVĚZENI SMLOUVY se píše že před koncem lhůty uvedené na faktuře to je 14.2.2022.mám uvést "ne děkuji".
Ještě napíší na Adresy. Po box 18, 120 00 Praha 2.
DirectLink Odnos Wattova 1046/19
700 71, Ostrava.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2022 12:13, před 3 lety

Spotřebitel má právo od smlouvy sjednané na dálku (typicky přes internet či po telefonu) odstoupit bez udání důvodu, a to nejpozději ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy.

Není-li již možné od smlouvy odstoupit, je nutné smlouvu vypovědět. Doporučujeme spotřebiteli kontaktovat společnost Stander Sp. z.o.o., nejlépe doporučeně s dodejkou na uvedené adrese (Warszawa, Ursus, ul. Bodycha 87, 05-816 Reguły, Polsko) a smlouvu vypovědět.

Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2022 13:05, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.