Počet nahlášených stížností: | 106 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Ve vyúčtování za prosinec-leden číslo vyúčtování číslo 51715281125 byla i částka 198Kč. Na dotaz, za co je částka 198Kč mi operátorka doporučila, abych si takovou službu zablokovala.JÁ JSEM SI JI VŠAK NIKDY NEOBJEDNALA.
O2 MI NEOPRÁVNĚNĚ naúčtoval 180 Kč.
Nyní mi chodí SMS od O2:
JENÁM LITO, PLATBU ZA CREATIVECLICKS MOBILE MAESTRO NEBYLO MOŽNÉ PROVEST.
Zkontrolujte si prosím nastavení svých služeb. moje 02 platba.cz¨
zpráva byla odeslána 23.1.2022 ve 13.02hod
WIRELESS WORKS MOBILE MAESTRO
Službu jsem si neobjednala. POŽADUJI NAVRÁCENÍ 190Kč OD O2.
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Vzhledem k tomu, že se jedná pravděpodobně o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.