Počet nahlášených stížností: | 109 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 9.1.2015 syn platil 6 Kč tak platil 10ti korunou a Pán řidič mu nevrátil nazpět i když se syn připomněl.
Doufám ,že to neznamená okrádání školáčku jen pouhé nevědomé počínání.
Byl bych velmi rád kdyby se to už neopakovalo a nějak si to ohlídaly.
Řidič: O. D. 2482
Linka: 562744
Č.L. 1122/1277963
PÁTEK 09.01.2015 12:14:06
Byl bych vděčen kdyby se to už neopakovalo
|
Tweet |
Řidič má povinnost vrátit rozdíl mezi zaplacenou částkou a cenou; v opačném případě se jedná o bezdůvodné obohacení.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.