Společnost


BusLine a.s.

Počet nahlášených stížností:109
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5522Řidič nevrací dětem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 1 den 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
09.01.2015, před 10 lety

Jan Milenko

Znění stížnosti

Dne 9.1.2015 syn platil 6 Kč tak platil 10ti korunou a Pán řidič mu nevrátil nazpět i když se syn připomněl.
Doufám ,že to neznamená okrádání školáčku jen pouhé nevědomé počínání.
Byl bych velmi rád kdyby se to už neopakovalo a nějak si to ohlídaly.
Řidič: O. D. 2482
Linka: 562744
Č.L. 1122/1277963
PÁTEK 09.01.2015 12:14:06


Požadované řešení

Byl bych vděčen kdyby se to už neopakovalo


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.2.2015 16:07, před 10 lety

Řidič má povinnost vrátit rozdíl mezi zaplacenou částkou a cenou; v opačném případě se jedná o bezdůvodné obohacení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.7.2015 15:51, před 10 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.