Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#55220Vymáhání pohledávek

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.01.2022, před 3 lety

David Mašek

Znění stížnosti

Přišel my dopis Od inkasní agentury která m spolupráci z O2 a tam inkasní agentura vyžaduje částku 1089 Kč za administrativní poplatky a jinak společnosti O2 jsem uhradil základní dluh jinak z nauctivanimi nakládámy nesouhlasím protože inkasní agentury Jsi nemůžou účtovat tyto poplatky


Produkt

Vyúčtování poplatky vystavené agenturou


Požadované řešení

Požadují společnost O2 aby přestala vymáhat tento poplatek vymáhání Inkasní agenturou protože na tento poplatek nemá nárok protože jse jedná o Administrativní poplatek a jenom co může inkasní agentura vymáhat tak je úrok z prodlení a další zákonné poplatky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.1.2022 11:13, před 3 lety

Domníváme se, že v popsaném případě má spotřebitel pravdu. Společnost může vymáhat dlužnou částku včetně úroků z prodlení, avšak nemůže po spotřebiteli chtít zaplacení administrativních poplatků inkasní společnosti.

Zastáváme názor, že administrativní poplatky inkasní společnosti jsou "navíc" - společnost má možnost dluh vymáhat sama bez vyložení těchto nákladů, které jsou nadbytečnými a nelze je tak po dlužníkovi spravedlivě požadovat. Požadovat lze pouze účelně vynaložené náklady spojené například se zasláním upomínky - těmto nákladům se totiž společnost vyhnout nemohla.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.3.2022 15:16, před 3 lety

Dobrý den,

mrzí mne, pokud jste měl důvod k vyjádření nespokojenosti.
Podle kontroly jsme vyjádření již poskytli ČTÚ a podnět považujeme za vyřízený.

S pozdravem

Lucie Zolichová
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
1.3.2022 16:49, před 3 lety


David Mašek

Hodnocení:

Komentář: Společnost O2 jse omluvila ale doporučuji společnosti O2 aby jsi inkasní agentura neuctovala administrativní poplatek jinak stížnost uzavírám jako úspěšnou