Počet nahlášených stížností: | 78 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Dobrý den, po dnešní objednávce ve vaší pobočce v Uherském Hradišti už nemám chuť se k vám kdykoliv vracet, objednali jsme si Kentucky grander menu a našli v něm něco naprosto odporného. V příloze máte video. Obrátil jsem se na komunikaci vaší firmy prostřednictvím instagramu a tam nám odpověděli, že je to takhle v pořádku, že kůže do granderu přece patří. No nejsem si jistý jestli se gumová kůže posetá chlupy dá pozřít psem natož člověkem. Začínám být na vaše postupy velice rozčílený a jestli je tohle způsob jakým se chcete prezentovat, tak budiž, mám možnost nemalého rozsahu sociálních sítích, tam se můžu zeptat fanoušků, zda by tohle jedli. Tak se vás ptám, co hodláte dělat abych se k vám ještě někdy vrátil?
Kentucky grander texas Uherské Hradiště
Vrácení peněz za objednávku a voucher v hodnotě 1000 Kč za mentální újmu při nalezení něčeho tak odporného jako to co jsem našel ve svém jídle.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.