Společnost


K.F.C. spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:78
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#55221Hnus v trojobalu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 13 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.01.2022, před 3 lety

David Habáň

Znění stížnosti

Dobrý den, po dnešní objednávce ve vaší pobočce v Uherském Hradišti už nemám chuť se k vám kdykoliv vracet, objednali jsme si Kentucky grander menu a našli v něm něco naprosto odporného. V příloze máte video. Obrátil jsem se na komunikaci vaší firmy prostřednictvím instagramu a tam nám odpověděli, že je to takhle v pořádku, že kůže do granderu přece patří. No nejsem si jistý jestli se gumová kůže posetá chlupy dá pozřít psem natož člověkem. Začínám být na vaše postupy velice rozčílený a jestli je tohle způsob jakým se chcete prezentovat, tak budiž, mám možnost nemalého rozsahu sociálních sítích, tam se můžu zeptat fanoušků, zda by tohle jedli. Tak se vás ptám, co hodláte dělat abych se k vám ještě někdy vrátil?


Produkt

Kentucky grander texas Uherské Hradiště


Požadované řešení

Vrácení peněz za objednávku a voucher v hodnotě 1000 Kč za mentální újmu při nalezení něčeho tak odporného jako to co jsem našel ve svém jídle.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2022 08:47, před 3 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2022 12:52, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.