Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Už nevím, co mám dělat. Objednávku jsem učinila 6.12.2021,kde bylo uvedeno vše skladem a že do 15nácti dnů by vše mělo být doručeno, tak jsem čekala. A datum doručení se oddalovalo. Nakonec jsem židli, která měla přijít až o dva měsíce později zidli jsem stornovala, židli v objednávce stornovali, ale nikdo se už dál k tomu nevyjádřil. Minulý týden jsem tam opět volala, tak prý si storno musím vyřídím u úvěrové společnosti sama, když je požádám tedy o nějaké potvrzení, že jsem židli stornovala, tak nikdo nekomunikuje, dnes mi přišli vypočítané splátky, tak jsem tam opět volala a dnes jsem se dozvěděla, že to musím stornovat celé, takže asi teď zabalím stůl, který jsme dali synovi na Vánoce a řeknu mu, že mi volal Ježíšek, že ho chce zpátky.
Nikdo se vám nesnaží vyjít vstříc, takže buď na splátkách zaplatím židli, kterou v pohodě stornovali a já jí neuvidím anebo jím vrátím vše, stornují to a stejně to budu muset zaplatit, protože je zákazníci nezajímají a nevracejí ani normálně peníze.Uvažuji, že se obrátím na právníka
Jídelní židle Justy dub, bílá
Stornování židle a urovnání splátek
|
Tweet |
Podle podmínek nákupu na splátky na stránkách prodávajícího (https://www.okay.cz/pages/nakup-na-splatky) je možné od úvěrové smlouvy odstoupit (do jednoho měsíce i bez úroků). Domníváme se tedy, že odstoupení možné je, přestože může být požadován zmíněný úrok. Vzhledem k tomu, že spotřebitel odstoupil od nákupu židle, kdy prodávající nesplnil termín dodání, je možné jej žádat o nahrazení této vzniklé škody.
K požadovanému řešení uvádíme, že odstoupení od smlouvy je jednostranným právním jednáním - tím, že spotřebitel informoval prodávajícího "o stornu" od smlouvy odstoupil a tato smlouva tak "neexistuje".
U smlouvě o úvěr je možné kontaktovat přímo společnost Home Credit, neboť "nákup na splátky" byl ujednán s touto společností. Odstoupení by však dle výše uvedených informací na stránkách prodávajícího mělo být možné.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
prosíme spotřebitele, ať si ověří stav úvěru - storno položky bylo společnosti Home Credit potvrzeno dne 25.1.2022 14:59.
Děkujeme za spolupráci.
Tým OKAY.
Děkujeme společnosti za součinnost. Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, aby měla možnost se ke stanovisku společnosti vyjádřit, případně stížnost uzavřít.
Hodnocení:
Komentář: Chci moc poděkovat, dokud se to tady nezačalo řešit, má věc se vůbec nepohnula a jen se vymlouvali a neřešili. Ještě jednou opravdu moc děkuji