Počet nahlášených stížností: | 79 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den předem mého emailu nevím kam se mám už obrátit.
Předminulý pátek nám byla udělaná odstávka s důvodu sitovani nových pozemku.
Po této odstavce přestali jít dva spotřebiče.
Indukcni deska a myčka.
Bylo mi řečeno pojišťovnou že potřebuji vyjádření ČEZu aby mohla být pojistka zaevidovana k řešení. Platím si totiž ročně pojistku.
Už po 3 s vaší strany mi bylo řečeno že nemám nárok že to byla plánovaná odstávka.Bohuzel máme malé děti a a přes týden nemám na čem vařit .Pojišťovna nerozumí problémů na Vaši straně.
Vyřešení
|
Tweet |
Jestliže spotřebitel naplnil pokyny dodavatele energií a přesto došlo k poškození zmíněných spotřebičů, měl by mít nárok na náhradu škody.
Z popisu si nejsme jistí, kde vznikl problém, neboť pojišťovna dle spotřebitele plnění zatím neřešila a po společnosti žádá pouze vyjádření.
Je možné, že došlo k nedorozumění a společnost ČEZ, a.s. si myslí, že chce spotřebitel nárokovat zmíněné pojištění u ní, čemuž tak (dle popisu) není. Ze strany spotřebitele by tak mohlo být vhodné, aby kontaktoval společnost se skutečností, že žádá pouze vyjádření (pokud tak již neučinil), které následně zašle pojišťovně.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírně, má spotřebitel možnost obrátit se na Energetický regulační úřad.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.