Společnost


ČEZ, a. s.

Počet nahlášených stížností:79
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#55225Odstavka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 27 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
24.01.2022, před 3 lety

David Svoboda

Znění stížnosti

Dobrý den předem mého emailu nevím kam se mám už obrátit.
Předminulý pátek nám byla udělaná odstávka s důvodu sitovani nových pozemku.
Po této odstavce přestali jít dva spotřebiče.
Indukcni deska a myčka.
Bylo mi řečeno pojišťovnou že potřebuji vyjádření ČEZu aby mohla být pojistka zaevidovana k řešení. Platím si totiž ročně pojistku.
Už po 3 s vaší strany mi bylo řečeno že nemám nárok že to byla plánovaná odstávka.Bohuzel máme malé děti a a přes týden nemám na čem vařit .Pojišťovna nerozumí problémů na Vaši straně.


Požadované řešení

Vyřešení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.2.2022 12:39, před 3 lety

Jestliže spotřebitel naplnil pokyny dodavatele energií a přesto došlo k poškození zmíněných spotřebičů, měl by mít nárok na náhradu škody.

Z popisu si nejsme jistí, kde vznikl problém, neboť pojišťovna dle spotřebitele plnění zatím neřešila a po společnosti žádá pouze vyjádření.

Je možné, že došlo k nedorozumění a společnost ČEZ, a.s. si myslí, že chce spotřebitel nárokovat zmíněné pojištění u ní, čemuž tak (dle popisu) není. Ze strany spotřebitele by tak mohlo být vhodné, aby kontaktoval společnost se skutečností, že žádá pouze vyjádření (pokud tak již neučinil), které následně zašle pojišťovně.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírně, má spotřebitel možnost obrátit se na Energetický regulační úřad.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2022 14:30, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.